شاید همه انتظار داشته باشند که بازیکنان جدید استقلال در این تیم نقش اول را بازی کنند اما به نظر می‌رسد همچنان بازیکنان فصل گذشته این تیم در این تیم می‌درخشند. در بازی روز گذشته استقلال بدون هیچ تردیدی محسن کریمی بهترین بازیکن زمین بود، کسی که با استفاده از فرارهای فوق‌العاده خود از سمت راست و چپ خط دفاعی خونه به خونه و پاس‌های کات‌بک خود بارها و بارها دروازه حریف را تا آستانه فروپاشی پیش برد. کریمی در اردوی ارمنستان هم نمایش بسیار خوبی داشته است تا جایی که احتمالا منصوریان را مجاب خواهد کرد که از این بازیکن در ترکیب اولیه تیمش بازی بگیرد.

 

 

اما بازیکن بعدی که در این روزها در اوج دوران آمادگی خود به سر می‌برد جابر انصاری است، بازیکنی که با استفاده از قدرت بالای خود در گلزنی بسیار کادرفنی این تیم را راضی کرده است. انصاری که در بازی با گانزاسار در اردوی ارمنستان 3 گل زیبا به ثمر رسانده بود، در بازی روز گذشته هم یک گل استثنایی از داخل محوطه جریمه به ثمر رساند تا یکی از ستاره‌های تیمش در بازی‌های دوستانه آبی‌ها باشد.

 

 

در فصل نقل و انتقالات صحبت‌هایی در مورد جدایی انصاری از استقلال به گوش می‌رسید اما حالا می‌توان کاملا به منصوریان حق داد که ترجیح داد این بازیکن را در تیمش حفظ کند.