تمرین عصرامروز آبی پوشان پس از یک روز استراحت در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی برگزار شد. 

* دروازه بانان استقلال ۲۰ دقیقه زودتر از سایر بازیکنان تمرینات خود را آغاز کردند. 

* پیش از شروع تمرین، خبرنگاران حاضر در زمین شماره ۲ از کنعانی زادگان خواستند که با آنها مصاحبه کند اما او اعلام کرد که مصاحبه نکرده در حاشیه است چه برسد به اینکه بخواهد حرفی بزند.

* سرمربی استقلال قبل از شروع تمرین ۱۰ دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست در چهار روز باقیمانده تا بازی با نفت تهران تمرینات خود را با جدیت بیشتری دنبال کنند.

* پس از صحبت های منصوریان، بازیکنان بدن های خود را زیر نظر استیو جونز گرم کرده و سپس به مرور کارهای کششی و سرعتی پرداختند و در آیتم بعدی بازیکنان زیر نظر اعضای کادر فنی به انجام کارهای تاکتیکی مشغول شدند و در آیتم پایانی یک فوتبال درون تیمی را انجام دادند.

* با توجه به اینکه باشگاه استقلال برای عدم حضور تماشاگران اطلاع رسانی نکرده بود تعدادی از هواداران با حضور در پشت درب ورزشگاه آزادی بشدت معترض بودند که چرا باشگاه اعلام نکرده است که هواداران را به تمرین راه نمی دهد.

* بختیار رحمانی حدود ۳۰ دقیقه به طور انفرادی تمرین کرد سپس به جمع دیگر بازیکنان ملحق شد.

* با توجه به نزدیک بودن دیدار آبی پوشان با نفت تهران، امروز چند دوربین شبکه های خبری به تمرین آمده و با سرمربی و بازیکنان مصاحبه کردند.

* منصور پورحیدری ، نصرالله عبداللهی و ادموند اختر در گوشه ای از زمین شاهد تمرین آبی پوشان بودند. 

* حمید بابازاده امروز به جز مربیگری برای دروازه بان ها نقش مترجم استیو جونز را هم بازی می کرد. 

* علی قربانی که در بخشی از تمرین در زدن ضربات دقت نمی کرد با هشدار منصوریان مواجه شد و سرمربی آبی پوشان از این بازیکن خواست دقت بیشتری نشان دهد.

* سرمربیگری مایلی کهن در ملوان سوژه اصلی بازیکنان و مربیان استقلال بود. آنها اعتقاد دارند حضور مایلی کهن در لیگ یک به عنوان مربی ملوان می تواند جذابیت های زیادی در لیگ یک به همراه داشته باشد. 

* خسرو حیدری در تمرین حاضر نشد و تنها در رختکن ماند تا ماساژ درمانی شود.

* در پایان تمرین نیز علیرضا منصوریان همانند روزهایی که در نفت تهران حضور داشت بساط جوجه کباب و شام دسته جمعی با بازیکنان تیم را برپا کرد.