امیدوارم با پیراهن سرخ لژیونر شوم

محمدرضا اخباری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی تا شروع مسابقات لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: بعد از اردوی خوبی که در تهران داشتیم، به بهترین شکل ممکن کار را در تبریز برای رویارویی با استقلال خوزستان پیش می‌بریم.

وی درباره نگرانی هواداران تراکتورسازی بابت کسب سه نتیجه تساوی در بازی‌های دوستانه با وجود این همه بازیکن تأثیرگذار، گفت: از اسم بازی‌ها مشخص است که این مسابقات به عنوان بازی دوستانه و برای آمادگی تیم برگزار می‌شود و نتیجه آن اصلاً برای کسی مهم نیست.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: هواداران ما به خوبی می‌دانند که هدف کادر فنی از این بازی‌ها هماهنگ‌تر شدن تیم است و دیدند که در این سه مسابقه ما با ترکیب‌های متفاوتی به میدان رفتیم تا سطح آمادگی بازیکنان ارزیابی شود. مطمئن باشید همه تلاش تیم رسیدن به قهرمانی است تا دل هواداران را شاد کنیم.

اخباری درباره نگرانی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تراکتورسازی بابت از دست رفتن موقعیت‌های فراوان گلزنی با این همه مهاجم و بازیکن تراز اول، تأکید کرد: به نظرم تذکر قلعه‌نویی به همه بازیکنان تیم درست بود. با این حال بازیکنان ما با اینکه در شرایط سخت بدنسازی قرار داشتند و کار برای آنها مشکل بود اما باز هم موفق ظاهر شدند. این تذکرها به بازیکنان از آن جهت است که در این لیگ فشرده و پرمدعی، استفاده از فرصت‌هاست که تکلیف تیم برنده و قهرمان را روشن می‌کند.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومیت و بحث لژیونر شدنش، گفت: با لطف خدا و تلاش کادرپزشکی تراکتورسازی، مصدومیتم کاملاً برطرف شده و برای شروع رقابت‌های لیگ آماده هستم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی در پایان خاطرنشان کرد: مدت‌هاست بحث لژیونر شدن من مطرح است که به خاطر گذراندن دوران خدمت مقدس سربازی در تیم تراکتورسازی، این اتفاق تاکنون نیفتاده است. مطمئن باشید با اتمام دوران سربازی من، این بحث‌ها جدی‌تر پیش خواهد رفت و امیدوارم از تبریز و تیم تراکتورسازی لژیونر شوم.