ویسی: صحبت هایم با حاج صفی مثبت بود

عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار با پدیده از هفته اول لیگ برتر گفت: سپاهان جوان شده و باید به این تیم فرصت داد. از هواداران می‌خواهم تا به سپاهان جوان شده فرصت دهند و این تیم را حمایت کنند.

وی در مورد بازیکنانی که از جمع این تیم جدا شدند، گفت: بازیکنانی که رفتند یا قراردادشان به پایان رسیده بود و یا مبلغ قراردادشان زیاد بود و ما باید تیمی می‌بستیم که نصف بودجه پارسال باشد.

ویسی گفت: در هر صورت روزهای خوبی برای سپاهان و مردم اصفهان در راه است و امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم سپاهان را به جایگاه واقعی‌اش بازگردانیم.

سرمربی سپاهان در مورد تعداد زیاد افراد حاضر در کادر فنی این تیم گفت: این نفرات بر حسب نیاز جذب کادر فنی شده‌اند و فقط همین اندازه بگویم که تمام مبلغ قرارداد اعضای کادر فنی به اندازه نصف قرارداد سرمربیان خارجی قبلی سپاهان هم نیست.

ویسی در مورد حاج‌صفی تاکید کرد: دیروز 2-3 بار با او صحبت کردم و امروز نیز چندین بار با مدیر برنامه‌هایش تماس گرفتم که پاسخی نداد. حالا به او پیامک زده‌ام تا با من تماس بگیرد. منتظریم احسان بیاید و با تمام وجود از او استقبال خواهیم کرد. در مجموع صحبت‌هایم با احسان مثبت بود.

وی در مورد اینکه چرا مدیر رسانه‌ای خوزستانی برای خود انتخاب کرده است، گفت: ایشان دوست ماست و با او راحت‌ترم. مدیر رسانه‌ای با سرمربی زندگی می‌کند و چون با پیری راحت‌ترم او را انتخاب کردم البته با تمام احترامی که برای اصحاب رسانه اصفهان قائل هستم این انتخاب را انجام دادم.