ممکن است دوباره به استقلال برگردم

میلاد فخرالدینی  درباره تساوی یک بر یک نفت‌تهران مقابل استقلال، درگیری‌اش با کاوه رضایی و مسائل دیگر صحبت‌ کرد.

 موافق صحبت‌های علی دایی هستی که سرتر از استقلال بازی کردید؟

همینطور است. تیم‌مان دیر بسته شد، اما بدنسازی پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. در این سال‌هایی که در لیگ برتر بازی می‌کنم، تاکنون این چنین تمرین نکرده بودیم. زمان تمرینات زیاد بود و خدا را شکر بدن‌های‌مان خوب برگشت. همین مسئله باعث شد روز گذشته بهتر از استقلال بازی کنیم. تساوی عادلانه نبود، اما استقلال تیم بزرگی است و در خانه خودش بازی می‌کرد و همین که شکست نخوردیم، خودش نکته خوبی بود.

 بازی کردن مقابل تیمی که فصل گذشته در آن حضور داشتی، چطور بود؟

هر آمدنی رفتنی دارد. من به خاطر یکسری مسائل از استقلال جدا شدم، اما برای این تیم بزرگ آرزوی موفقیت می‌کنم. قرار نیست تا آخر عمرم برای استقلال بازی کنم. اکنون در خدمت نفت هستم و خدا را شکر انتخاب خوبی کردم. نفت بازیکنان خوبی دارد و کنارشان راحت بازی می‌کنم. فوتبال هزار اتفاق دارد و ممکن است دوباره به استقلال بازگردم.

عدم حضور هواداران استقلال تاثیری در بازی گذاشته بود؟

غیبت آنها خیلی بد بود. خیلی دوست داشتم هواداران استقلال را ببینم. حضور هواداران در اولین بازی لیگ، جذابیت را زیاد می‌کرد.

داستان درگیری‌ات با کاوه رضایی چه چیزی بود؟

وقتی داور در میدان مسابقه است، دلیلی ندارد در برخی مسائل دخالت کنیم. در یک صحنه داور تصمیمش را گرفته، اما بازیکن حریف وارد می‌شود و به بازیکن ما حمله می‌کند. به رضایی گفتم وقتی داور داریم، دخالت نکن.

فکر می‌کنی نفت بتواند فصل موفقی را پشت سر بگذارد؟

تمام تلاش‌مان را می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. علاوه بر اینکه تیم دیر بسته شده، مالکان باشگاه نیز دیر باشگاه را تحویل گرفتند. نفت بازیکنان خوبی دارد و می‌تواند یقه تیم‌‌ها را بگیرد.

استقلال را چطور دیدی؟

هفته اول کیفیت تیم‌‌ها را معلوم نمی‌کند و نمی‌توان خیلی نظر داد. استقلال تیم بزرگی است و هوادارانش این تیم را دوست دارند، اما نباید در هفته اول صحبتی انجام داد و گفت استقلال قوی است یا ضعیف.