مدافع تیم فوتبال نفت تهران که روز گذشته در ترکیب این تیم مقابل تیم سابقش قرار گرفت و نمایش خوبی هم داشت، معتقد است بهتر بود هواداران آبی پوش نیز در این بازی در استادیوم حضور داشتند. در ادامه گفت و گوی میلاد فخرالدینی را با خبرنگار کاپ می خوانید: 

*در خصوص بازی دیروز مقابل استقلال صحبت کن.

بازی خیلی خوبی انجام دادیم. نیمه دوم کاملا در اختیار ما بود. اگر کمی شانس داشتیم با اختلاف سه گل می توانستیم برنده بازی شویم. تیم ما خیلی دیر بسته شد اما نشان دادیم تیم خوب و منسجمی داریم.

*درباره استقلال چه نظری داری؟

الان نمی توانیم درباره استقلال نظر دهیم. هفته اول است و هنوز عیار تیم ها مشخص نیست. باید چند هفته بگذرد تا معلوم شود تیم ها در چه سطحی قرار دارد. اما به هر حال استقلال تیم بزرگی است.

*بازی کردن مقابل استقلال چطور بود؟

من دوسال خیلی خوب را در استقلال داشتم اما به خاطر یکسری اتفاقات از این تیم جدا شدم. قرار نیست تا آخر عمرم برای استقلال بازی کنم. اکنون بازیکن تیم نفت هستم و فکر می کنم تصمیم درستی گرفتم که به این تیم رفتم. این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد که به کیفیت فوتبال من اضافه می کند.

*درباره درگیری ات در بازی صحبت کن.

چیز خاصی نبود. ما قرار نیست در همه مسائل دخالت کنیم. وقتی داور در بازی حضور دارد و تصمیمش را گرفته نباید به برخی مسائل ورود کنیم. بازیکن حریف به بازیکن ما حمله کرد و من از او خواستم در این مسائل دخالت نکند. یک توضیح بدهم که من و بختیار رفاقت صمیمی با یکدیگر داریم و حتی قبل از بازی محسن خدایی یکی از مسئولان استقلال در راهرو رختکن از طریق وی من و بختیار را با هم روبوسی کردیم ولی من مشکلی با بختیار ندارم چون او دوست چندین ساله من است.

*آینده نفت را چطور می بینی؟

ما متاسفانه دیر شروع کردیم. من باید بگویم با تجربه چندین ساله حضور در لیگ برتر هیچ وقت در هیچ تیمی این گونه بدنسازی نکرده بودم. ما روزی 5 ساعت تمرین پرفشار را انجام می دادیم.

*روز گذشته از جواد نکونام تجلیل شد.

جواد نکونام از بزرگان فوتبال ایران است و من به عنوان یک بازیکن همیشه احترام خاصی به او داشتم ولی کاش در وررشگاهی از وی تجلیل می شد که هواداران حضور داشتند ولی نکونام همیشه ثابت کرده مثل بقیه نیست که دنبال بازوبند باشد و این را باید بگویم باشگاه نفت با کار دیروزش نشان داد الگوی خوبی برای فوتبال است.

*در پایان اگر صحبت خاصی داری.

برای دوست خوبم وریا نیز آرزوی موفقیت دارم. او یکی از دوستان صمیمی من است و امیدوارم در استقلال موفق باشد.