وحید حمدی‌نژاد درباره دیدار تیم نفت مقابل استقلال اظهار داشت: ما بازی خیلی خوبی مقابل استقلال انجام دادیم و توانستیم با یک بازی تاکتیکی تیم استقلال را تحت فشار قرار دهیم.

وی افزود: دو پنالتی صد در صد برای ما گرفته نشد و شاید به این خاطر که استقلال از همان هفته اول وارد حاشیه نشود این دو پنالتی را برای ما نگرفتند.

مدافع تیم نفت درباره درگیری‌اش با بختیار رحمانی در نیمه دوم تصریح کرد: من یک خطای معمولی روی بختیار رحمانی انجام دادم و از عکس‌العمل رحمانی تعجب کردم. بعد از آن هم سایر بازیکنان استقلال سمت من هجوم آوردند. به نظر من چون استقلالی‌ها به لحاظ فنی نمی‌توانستند حریف ما شوند و بازیکنان تازه‌واردشان تحت فشار بودند سعی کردند بازی را به حاشیه بکشانند.

حمدی‌‌نژاد درباره کار کردن با علی دایی گفت: علی آقا وقتی در تمرینات صحبت می‌کند ما یک انرژی مضاعف به دست می آوریم و دنیا برای ما زیر و رو می‌شود. در همین مدت کوتاه او تمرینات بدنی و فنی بسیاری را با ما انجام داد و دیدید که در بازی مقابل استقلال بسیار برتر از تیم حریف بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که نحوه مربیگری دایی با منصوریان چه تفاوت‌هایی دارد گفت: من اصلا نمی‌خواهم این دو مربی را مقایسه کنم، اما آقای دایی قابل مقایسه با هیچ مربی‌ای نیست. او مثل بنز است و حضور در تیمی که علی دایی روی نمیکت آن نشسته باشد یک افتخار محسوب می‌شود.

مدافع تیم نفت در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: من قبل از بازی هم پیش منصوریان رفتم و مشکلی با او ندارم. اما در اتفاقاتی که پس از پایان فصل گذشته رخ داد خیلی مسائل روشن شد و بعضی‌ها چهره واقعی خودشان را نشان دادند.