در این بازی جذاب و پرگل مهدی طارمی هت تریک کرد، بوشهری های از حسین ماهینی و مهدی طارمی تقدیر کردند و برخورد پرسپولیسی ها با مهدی تارتار خیلی گرم بود.

 

شاید به این دلیل که مهدی تارتار در سالهای اخیر به جای اینکه پرسپولیس را به چالش بکشد اگر مصاحبه ای کرده به نیت کمک به تیم بوده و به جای سفر تا صد انتقاد راهکار هم ارایه داده است.

 

مهدی تارتار که در زمان مربیگری علی دایی از اعضای کادر فنی این تیم بوده و البته در برهه ای نیز در این تیم بازی می کرده در برخور دیروز به پرسپولیسی ها به خاطر ارایه بازی خوب تبریک گفت و برای این تیم آرزوی قهرمانی کرد.

 

سرمربی جدید پارس جنوبی که بی شک در این تیم روزهای سختی خواهد داشت گپ و گفت گوی کوتاهی با برانکو داشت و در صحبت با کریم باقری هم نکاتی که به نظرش می رسید را به وی انتقال داد. به باور این مربی جوان اگر این تیم در فصل پیش رو و در برخی از بازی های سخت که احتمال دارد روی ضد حمله آسب ببیند خوب دفاع کند قادر خواهد بود جام قهرمانی را بر بالای سر ببرد.

 

در بازی دیروز بازیکنانی که در بازی با سایپا بازی نکرده بودند به میدان آمدند و مهدی تارتار هم تلاش می کرد بازیکنان حاضر در اردوی پارس جنوبی را تست کند. در نهایت این بازی دوستانه جذاب 6 گل داشت که سهم هر تیم 3 گل بود.

 

در این بازی مهدی طارمی یکی از گل هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و البته یک ضربه کاشته زیبا هم زد که تبدیل به گل شد.