کریم منصوری در خصوص صحبت‌های رضا عابدینی دبیر هیات فوتبال استان تهران در مورد اینکه انتقال منصوری به دانشگاه آزاد غیرقانونی بوده چراکه هیات فوتبال در این زمینه مطلع نبوده است، اظهار داشت: اطلاعات او ضعیف بوده چراکه وقتی ما امتیاز را از تیم شرکت واحد در سال 1378 گرفتیم هیات فوتبال در جریان نبود و اگر حالا هم تیم به لیگ دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد هیات فوتبال چه کاری می‌خواست انجام بدهد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال مدارک تیم‌ها تا تاریخ 31 تیر بود در حالی که مدارک خود را ارسال نکرده بودیم و تیم در حال سقوط به لیگ پایین‌تر بود. حالا ما با یک تیم دیگر امتیاز خود را معاوضه کردیم و هیچ بحث واگذاری نبوده است. اگر این کار را نمی‌کردیم قطعا لیگ با 13 تیم برگزار می‌شد چراکه ما نمی‌توانستیم با این شرایط در رقابت‌ها حاضر شویم.

مالک منصوری خاطرنشان کرد: به شخصه عابدینی را نمی‌شناسم و نمی‌دانم او چه کسی است. بهتر بود پیش از اینکه او مصاحبه کند با من تماس می‌گرفت. به هر حال ما یک امتیاز سوخته را معاوضه کردیم. هم ما و هم میثاق در حال سقوط بودیم و وقتی تیمی در مسابقات شرکت نکند طبیعتا به لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

وی در مورد اینکه عابدینی اظهار کرده در ابتدا باید با هیات فوتبال تسویه حساب صورت می‌گرفت، خاطرنشان کرد: هیات فوتبال برای ما چه کاری کرده است؟! در دو سال اخیر پول داوران را هم خودمان می‌دادیم که البته وظیفه آنهاست. فقط بابت جدایی هر بازیکن پول خروج از استان را که مبلغ یک و نیم میلیون است از آنها می‌گرفتند در حالی که هیچ کار دیگری برای ما انجام نمی‌دادند.

منصوری یادآور شد: ما امتیازی را واگذار نکرده‌ایم. در لیگ یک شرکت می‌کنیم که اگر شرکت هم نکردیم در آن زمان است که باید این گونه صحبت‌ها مطرح شود. اگر شرکت هم بکنیم اتفاق خاصی نمی‌افتد چراکه سال بعد از آن به لیگ دو سقوط می‌کنیم و همینطور سال به سال نابود خواهیم شد. ما سال‌ها هزینه کرده‌ایم حالا عابدینی کجای فوتبال است که در مورد تیم مدعی شده است. 15 میلیارد ضرر کرده‌اند حالا آقایان مدعی می‌شوند.

وی افزود: دو ماه پیش اکبر تقوی با شیرازی در مورد این مسئله صحبت کرده و آنها در جریان بودند. هیات فوتبال در حالی که بودجه دولتی در خصوص حمایت از تیم‌ها می‌گیرد اما هزینه‌ای نمی‌کرد و تمام مخارج تیم برعهده خود ما بود.