پس از پیروزی یک بر صفر آلکمار برابر نماینده یونان در مرحله پلی آف لیگ اروپا که شب پنج شنبه هفته گذشته  و در حضور 63 دقیقه ای علیرضا جهانبخش اتفاق افتاد، لژیونر کشورمان در گفتگو با صفحه هواداری باشگاه آزد آلکمار در خصوص این مسابقه صحبت هایی کرد و در پایان نیز عنوان کرد فصل جدید می تواند فصل او باشد.

 

او از نتیجه به دست آمده مقابل جیانینا (Giannina) ابراز رضایت کرد اما گفت تیمش می توانست با نتیجه بهتری به پیروزی برسد.

 

جهانبخش گفت: مهمترین مسئله پیروزی است. هر چند اگر کمی دقت می کردیم می‌توانستیم با نتیجه بهتری به پیروزی برسیم و با حاشیه امنیت بیشتری راهی یونان شویم. بخصوص این که پاس های آخر خوب نبود. نتیجه می توانست بهتر باشد اما ما بازی را بردیم و می توان روی این پیروزی حساب کرد. قطعا در بازی هفته آینده باید تمرکز خود را حفظ کنیم زیرا بازی آسانی نخواهد بود.

 

وی افزود: نیمه اول کمی دشوار بود هر چند بهتر بازی کردیم  و فرصت هایی ایجاد کردیم اما در نهایت با پیروزی به رختکن رفتیم و می دانستیم که در نیمه دوم هم می توانیم خوب باشیم  اما در نیمه دوم خیلی موفق نبودیم که بخشی از آن به دلیل اشتباه در فاز نهایی حمله بود. با این وجود نتیجه 1-0 نتیجه ی خوبی است و ما موفق شدیم به پیروزی برسیم که مسئله مهم همین است.

 

جهانبخش که در دیدارهای تدارکاتی آلکمار نمایش خوبی داشت و در این دیدارها برای تیمش گلزنی کرد و پاس گل داد. درباره عملکرد خود در این مسابقه گفت: در دیدارهای تدارکاتی همه چیز خیلی خوب پیش رفت  اما همانطور که دیدید اولین بازی رسمی همیشه سخت و دشوار است. این موضوع نه تنها در مورد تیم صدق می کند بلکه در مورد من هم همینطور است. بهترین بازی خود را انجام ندادم، اما در بازی‌های آینده بهتر خواهم شد. فصل طولانی در پیش داریم و تازه در شروع فصل هستیم.

 

وقتی از جهانبخش سئوال شد آیا بازی های تدارکاتی بهترین شروعش بود یا نه؟ مهاجم سابق نایمخن پاسخ داد : به لحاظ آماری قطعا.من گل های زیادی زدم و پاس گل زیادی دادم ، اما  آنها دیدارهای تدارکاتی بود و این بازی یک بازی واقعی بود. همانطور که گفتم این شروع کار است و ما باید رو به جلو حرکت کنیم و تمرکز داشته باشیم. فصل گذشته ،فصل(درخشش) وینسنت یانسن بود اما این فصل می تواند فصل علیرضا جهانبخش محسوب شود. چرا که نه؟ تمام تلاشم را به کار می گیرم که در هر بازی بهتر از بازی قبل شوم.روند آماده سازی تیم خوب بود ما بازی اول را برده ایم و باید همین روند را دنبال کنیم.