هرجا پرسپولیس مرا نیازداشته باشد بازی میکنم حتی دروازه

محمد انصاری از سوی برانکو ایوانکوویچ در این فصل به عنوان مدافع میانی انتخاب شد و قرار است در کنار سیدجلال حسینی به کار خود ادامه دهد. او اولین تجربه رسمی اش را در بازی با سایپا بدون گل خورده به همراه تیمش به پایان رساند و امیدوار است این شرایط ادامه داشته باشد. انصاری در گفتگو با خبرنگار ورزش سه درباره شرایط خودش صحبت کرد که در ادامه خواهید خواند.

مدافع میانی پرسپولیس در مورد نتیجه دیدار با سایپا گفت: بازی اول به هر صورت سخت است و خوشحالم که سخت ترین بازی مان را با پیروزی به پایان رساندیم. سه امتیاز ارزشمندی بود و کمک زیادی به ما خواهد کرد تا روند رو به جلویی را در ادامه طی کنیم.

 

انصاری که در این فصل در پست دفاع میانی برای پرسپولیس به میدان خواهد رفت در این باره گفت: دفاع میانی سخت است و مسوولیت بیشتری دارد. باید منطقی بازی کنم و البته بدون ریسک. با شرایطی که دارم به نظرم اگر بخواهند در این پست به من بازی دهند روز به روز و بازی به بازی بهتر خواهم شد.

 

او در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه رقبای بزرگی در این پست ندارد و شرایط بازی برای او مهیاست گفت: به هیچ عنوان اینطور نیست و مخالف این ادعا هستم. پرسپولیس امسال بازیکنان بزرگ و باکیفیتی دارد و همه آنها پتانسیل بالایی دارند و به دنبال موفقیت به همراه این تیم هستند و من نیز باید روز به روز تلاشم را بیشتر کنم.

 

انصاری در مورد حضور در کنار سیدجلال حسینی به عنوان مدافع میانی گفت: باید بگویم این یکی از شانس های بزرگ و البته لطف خدا به من بوده که در این پست جدید در کنار بازیکنی مثل ایشان بازی می کنم. او با سال ها بازی در این پست سرشار از تجربه است و به خوبی آن را به من منتقل می کند و مشورت می دهد. اگر نگویم آقاسید بهترین مدافعان تاریخ فوتبال ایران است حداقل یکی از بهترین های این پست است. او هم از نظر اخلاقی و هم تجربه فوق العاده است و در کنارش سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

انصاری در مورد انتقاداتی که برخی ها از حضور او در این پست می کنند و خصوصا درخشان که گفته بود نباید از این بازیکن در پست دفاع میانی استفاده کرد، گفت: ایشان نظر خودشان را گفتند و برای من قابل احترام است و سعی می کنم از مشورت تمام بزرگان استفاده کنم. با این حال تصمیم گیرنده تیم آقای برانکو هستند و من وظیفه دارم نظر سرمربی تیمم را اجرا کنم. سرمربی حتی اگر از من بخواهد درون دروازه هم قرار گیرم مطمئنا دستکش به دست خواهم کرد و اطاعت می کنم.

 

او در مورد شرایط بازی این هفته تیمش برابر فولاد گفت: فولاد تیم خوب و قابل احترامی است و با بدشانسی در فصل گذشته به نتیجه لازم نرسیدند. در فصل جدید نیز علیرغم بازی خوبی که برابر ماشین سازی انجام دادند نتیجه نگرفتند و ما نیز باید بازی بهتری نسبت به هفته گذشته انجام دهیم و در کنار هواداران مان به پیروزی دست یابیم.

 

انصاری که مرد برتر اخلاق در فصل گذشته انتخاب شد در این باره نیز گفت: خیلی خوشحالم از این انتخاب و چیزی که باید بگویم این است که تلاش می کنم نزد کسانی که این انتخاب را انجام دادند روسفید شوم. من اگر 10 سال دیگر نیز بخواهم فوتبال بازی کنم باید این روند را حفظ کنم تا لایق این عنوانی که امروز کسب کردم باشم. خیلی ها در گذشته هم در بعد فنی و هم اخلاقی برتر بودند اما شرایط به گونه دیگری پیش رفت و امیدوارم خدا به من کمک کند و لطفش شامل حالم شود تا این روند را ادامه دهم.