کمالوند: شجاعیان فکر می کند قله قاف را فتح کرده است

فراز کمالوند پس از تساوی بدون گل تیم‌های گسترش فولاد و ماشین‌سازی اظهار داشت: ابتدا در خصوص نشست روز گذشته گله‌ای از مسئولان ماشین‌سازی بکنم که به ما اطلاعی ندادند، در مورد بازی هم باید بگویم همیشه در هفته‌های اول مشکلاتی وجود دارد، من همیشه سعی می‌کنم تیم خود را خوب ببندم تا در طول فصل به تیمم لطمه وارد نشود.

وی ادامه داد: بازی بدی نبود، اما از بازیکنانم انتظارات بیش‌تری دارم، آنها یک مقدار از لحاظ بدنی افت کرده‌اند، ما بازی را خوب شروع کردیم، اما موقعیت‌هایی را از دست دادیم، در نیمه دوم هم بدن بازیکنانم افت کرد. به نظرم اگر بازی با 15 دقیقه تأخیر آغاز می‌شد، بهتر بود، زیرا در آن موقع هوا هم روشن است و گرما هم کم‌تر خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با تمجید از دوندگی بازیکنان ماشین‌سازی یادآور شد:‌ ما در خط حمله با مشکل روبرو هستیم، داریوش شجاعیان فکر می‌کند به تیم ملی که دعوت شده است قله قاف را فتح کرده است، اگر این‌گونه شرایط را ادامه بدهد، ما کنارش می‌گذاریم. علیرضا ارجمندیان بازیکن 18 ساله ماست که در سال‌های آینده بیش‌تر از او می‌شنویم.

کمالوند درمورد اینکه آیا رفتن محمد ابراهیمی و شهرام گودرزی در تیم حفظ می‌شود یا خیر، گفت: من از خط حمله تیم ناراضی هستم، ما بازیکنانی را جذب کرده‌ایم که گل بزنند، بهترین موقعیت‌های بازی هم در اختیار ما بود، خط حمله ما ضعیف‌تر از نقاط دیگر است. پریرا تازه به جمع ما اضافه شده و تا به هماهنگی برسد، زمان می‌برد.

وی در مورد کارت‌های زرد زیادی که بازیکنانش دریافت می‌کنند، گفت: این بازیکنان به نفع باشگاه کار می‌کنند؛ چراکه هر کارت زرد 5 میلیون و هر کار قرمز 10 میلیون جریمه دارد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد با اشاره به عملکرد خوب بابک حاتمی، افزود: او کمی اضافه وزن دارد و اگر او را تعویض کردیم به خاطر مصدومیتی بود که از پیش داشت، به هر حال در هفته‌های ابتدایی چنین مشکلاتی وجود دارد،‌ لیگ ایران فرسایشی است و چنین افت‌هایی به وجود می‌آید.

کمالوند در مورد پریرا یادآور شد: او بازیکن بزرگی است و همانند ادینیو بازی می‌کند، بدون تمرینات به ما اضافه شد و در آینده بهتر خواهد شد.

وی افزود: دروازه‌بان ماشین‌سازی ستاره زمین بود و به نظرم داور هم تمام اخطارهایی که داده بود، درست بود، اگر اشتباهی از سوی داوران صورت می‌گیرد عمدی نیست.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد یادآور شد: از تماشاگران خوبی که در ورزشگاه حاضر شدند تشکر می‌کنم که دو تیم را به‌خوبی تشویق کردند.

وی در مورد اینکه چرا در صحنه‌ای بازیکنانش بازی جوانمردانه را رعایت نکردند، گفت: به دلیل اینکه پیراهن بازیکنان ماشین‌سازی هم‌رنگ چمن بود، بازیکنانم او را ندیدند و به همین دلیل توپ را به بیرون نزدند.