یحیی گل‌محمدی گفت: بسیار متاسف هستم که درفوتبال ما برای تخریب افراد به راحتی شایعه سازی می‌شود و با آبروی افراد بازی می‌کنند. از طرح چنین شایعه‌های کثیفی که به طور مستقیم و غیر مستقیم ساخته می‌شود بسیار متاسفم هستم. اما کوتاه نمی‌آیم و این مسئله را تا آخر پیگیری خواهم کرد.

وی ادامه داد: از حراست وزارت ورزش، کمیته اخلاق، حراست فدراسیون فوتبال و همچنین حجت اسلام علیپور ، رئیس کمیته صیانت از لیگ می‌خواهم که به این مسئله و به این شایعه سازی‌ها ورود کنند. امروز با آبروی من بازی شد و این مسئله ممکن است برای دیگران  در آینده هم رخ بدهد. همان طور که در گذشته برای برخی چنین اتفاقاتی رقم خورد.

سرمربی تیم قهرمان فصل گذشته جام حذفی با اشاره به موفقیت‌هایش عنوان کرد: در مدت کوتاهی که از حضورم در عرصه مربیگری می‌گذرد با کمک بازیکنانم و همچنین همکارانم توانسته‌ایم موفقیت‌های زیادی را رقم بزنیم این موفقیت‌ها شاید باعث ناراحتی برخی شده است و قصد تخریبم را دارند که چنین شایعه‌های کثیفی ساخته و پرداخته می‌شود. طرح چنین شایعه‌های کثیفی در این مقطع زمانی برایم سوال برانگیز است. خیلی از حقایق را متوجه شده‌ام.

گل محمدی تصریح کرد: شایعه سازان را به خدا واگذار می‌کنم اما به این اکتفا نخواهم کرد و این مسئله را قاطعانه تا آخر پیگیری خواهم کرد و در این مسئله سکوت نمی‌کنم.

سرمربی ذوب آهن در مورد تعلیقش از حضور در این تیم در بازی با فولاد گفت:  فعلا در مورد مسائل ذوب آهن صحبتی نمی‌کنم.