فردا ما میزبان تیم خوب و دوست داشتنی صنعت نفت هستیم. خوشحالم که این تیم به لیگ برتر آمد. در آنجا مردم با فوتبال زندگی می‌کنند. امیدوارم میزبانی خوبی از آنها داشته باشیم. به افشارزاده هم خسته نباشید می گویم که یکی از کسانی بود که کمک کرد تا به خانه ام برگردم. او از من در نقل و انتقالات شجاعانه حمایت کرد. اعتقاد دارم که او پدر ورزش ایران است. به آقای حسنی خو هم تبریک می گویم و امیدوارم منشا خیر برای استقلال شود. امیدوارم ایشان بتواند مانند سایرین از نام استقلال دفاع کند.

 

وضعیت نگران کننده استقلال؟

 

شاید برای شما نگران کننده باشد اما برای من نگران کننده نیست. ما باید به هماهنگی برسیم و می خواهم بگویم با اعتقاد راسخ تیم را جمع کردم و به تیمم اطمینان دارم.

 

تغییرات مدیریتی استقلال؟

 

 من در سال 76 با اقای حسنی‌خو سفری به عراق داشتم و می‌دانم او استقلالی است و یک وجه مشترک با من دارد و آن هم اینکه او هم مثل من با دلالی و فضای منفی فوتبال مبارزه می‌کند. امیدوارم فضایی برای او باز شود و با توجه به توانایی‌هایش بتواند به ما کمک کند. البته از ته قلبم به افشارزاده خسته نباشید می‌گویم و همیشه مدیون او خواهم بود.

 

مشکلات دفاعی و حضور پادوانی؟

 

ما نفراتی در اندازه و قواره استقلال جذب کردیم. درباره کنعانی‌زادگان به سن او خیلی توجه کردیم. او 22 سال دارد و وقتی در این سن کسی به تیم ملی دعوت می‌شود می‌تواند برای این تیم نعمت باشد. مثل رضا حسن‌زاده که مانند او بود و یک ابر دفاع برای استقلال شد. شاید یکی از دلایل مصدومیت او، تلاش بیش از حدش برای نشان دادن خود به هواداران استقلال بود. به او گفتم کنعانی تیم امید هم باشی برای ما کافی است. از خرید او راضی هستیم و در آینده می‌بینید که فوق ستاره در فوتبال می‌شود. پادوانی هم بازیکن ما بوده و در حال حاضر هم رابسون و مگویان و چند جوان را داریم و سعی می‌کنیم مسیر خود را پیدا کنیم. اگر ببینیم مصدومیت کنعانی‌زادگان بلند مدت باشد و فصل را از دست بدهد، به این مسئله فکر می‌کنیم که جایگزین داشته باشیم یا نه.

 

انتشار قراردادها؟

 

من در نفت که بودم بخشی از صحبت‌هایم منتشر نمی‌شد ولی در استقلال تجربه به دست آوردم و قبل استقلال خوزستان این را متوجه شدم. از این پس فقط در کنفرانس‌ها صحبت می‌کنم و جز این هرچه از من منتشر شود جز این مسئله کذب است. برای اینکه اصول حرفه‌ای خود را حفظ کنم، اجازه دهید تا به هر سوالی پاسخ ندهم. در استقلال هرچقدر شما عملگرا باشید موفق تر هستید.

 

منصوریان ادامه داد: در کنفرانس‌ها از همه چیز می‌پرسید جز بحث فنی. الان کسی نمی‌پرسد بازی با نفت چگونه است. من به شما احترام می‌گذارم. من خیلی فکر کرده‌ام و دیدم نمی‌شود به چند خبرگزاری مصاحبه بدهم و به چند خبرگزاری ندهم به بقیه اجحاف است. من در طی هفته می‌خواهم از طریق سایت باشگاه صحبت کنم.

 

دیدار برابر نفت آبادان؟

 

 من نفت را تیم خطرناکی می‌بینم. بازیکنان ما تشنه بازی هستند و الحمدالله به لحاظ بدنی هم 10 درصد مانده به فرم ایده‌آل من برسیم. روال تمرینی ما هم بسیار خوب است. سال گذشته هم من ابتدای کار را خوب شروع نکردم. تیم ما خیلی خوب است و به لحاظ تاکتیکی تیم ما در مقابل استقلال خوزستان در گرمای زیاد هوا خوب دوام آوردیم و بازی خوبی ارائه دادیم. ما قول داده‌ایم و هواداران قطعا یک بازی خوب را استقلال در هفته‌های آینده می‌بینند.

 

بدنسازی استقلالیها؟

 

به جرات بدنسازی که ما داریم، از بدنسازان خوب است. چیزی حدود 42 بازی باید در این فصل انجام دهیم. اگر در تابستان خوب آذوقه جمع کنید، در زمستان از آن استفاده می‌کنید. ما باید تیم قبراقی را آماده کنیم و در آخرای فصل مصدوم نداشته باشیم. کمی به بازیکنان صخت گرفته آیم و فکر می‌کنم روند خوبی را پیدا کنیم. ما می‌توانیم در تعطیلی لیگ خیلی آماده تر شویم.

 

مشکلات استقلال در سمت چپ؟

 

احتمال دارد فردا هم با یک دفاع چپ جدید به میدان برویم. حالا اگر به شکل خود برسیم می‌توانیم بهتر تصمیم بگیریم. الان دو گزینه دیگر برای سمت چپ استقلال داریم و جوانی هم مثل زکی‌پور داریم که می‌تواند به ما خیلی کمک کند.