صحبت های نادر دست نشان را پیش از دیدار با استقلال تهران می خوانید.

* در ابتدا روز خبرنگار را به زحمت کشان واقعی عرصه رسانه هستید تبریک می‌گویم.

* بازی بسیار سنگینی را در پیش داریم که قطعا تیم حریف تمام تلاشش را برای حل کردن فشارها و مشکلاتش انجام می‌دهد ولی از سوی دیگر ما تیم جوانی داریم و مطمئناً تعدادی از آنها اولین بار است که در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند. برای پیروزی به زمین می‌رویم و تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد. مطمئنا در ۲ فاز دفاعی و هجومی سعی کرده‌ایم که توازن ایجاد کنیم و در این ۲ هفته هم موفق عمل کردیم اما سعی داریم بازیکنان دیگری را هم جذب کنیم. ما سعی داریم در هفته‌های ابتدایی بازیکنانمان را به فکر شخصیت لیگ برتری شدن برسانیم و مطمئناً بازی با تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند به خصوص در هفته‌های ابتدایی باعث می‌شود تا از هفته پنجم به بعد عملکرد بهتری داشته باشیم.

 

* ما نتوانستیم مهاجم باب میلمان را جذب کنیم، رضا نوروزی هنوز شرایط ۱۰۰ درصد را ندارد و الان هم به خاطر کمبود مهاجم و مصدومیت محمد شادکام مجبور شدیم نوروزی را بازی بدهیم. وظیفه من است که در آماده‌سازی بازیکنانم تلاش کنم. اگر تیم من نتواند موقعیت ایجاد کند تقصیر من است. در کل تیم ما در فاز هجومی خوب است و مطمئن باشید از هفته پنجم به بعد مشکل گلزنی ما هم حل خواهد شد.

 

* ما به این مسائل عادت نداریم و در گذشته فقط یک سوم قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند. وقتی مبالغ به سایت‌ها و رسانه‌ها کشیده شد به من شوک ایجاد کرد و یکسری از دوستان فکر کردند ما ۶۰۰-۵۰۰ میلیون دریافتی داشتیم و یکسری از دوستان به سمت ما حمله کردند و فکر کردند ما چنین پول‌هایی را دریافت کردیم اما بهتر بود وقتی این پول‌ها را گرفتیم قراردادها را منتشر کنند. به طور مثال من با دارایی قائمشهر ۱۸۰ میلیون قرارداد بستم اما ۱۸۰ ریال هم دریافت نکردم. تیم هم منحل شده و دست ما هم بسته است.

 

* عقیل اعتمادی کمی از ناحیه کشاله آسیب دیده ولی در تمرینات ما حضور دارد. شادکام هم هنوز به شرایط ۱۰۰ درصد نرسیده است. در نظرسنجی‌ها یکی از بهترین بازیکنان تیم ما همین بازیکن کره ای بود و مطمئناً اگر با خلق و خوی فوتبال ایران آشنا شود به ما کمک می‌کند.

 

* من در ۲ شهر قائمشهر و آبادان مربی‌گری کرده‌ام که پر تماشاگر هستند، هم خود من جاه‌طلب هستم و هم بازیکنانم، خوشحال می‌شوم ورزشگاه آزادی پر شود و قبلاً هم گفته‌ام مساوی در این بازی برای ما برد است و همچنین برای استقلال که در آسیا مطرح است احترام قائلم اما امیدوار هستم حتی بتوانیم در این بازی برنده شویم.

 

* حسن هوری یکی از بازیکنان باتجربه ماست و مطمئناً دروازه‌بان اول تیم من است اما عقیل اعتمادی اگر می‌خواهد بازی کند باید تلاشش را بیشتر کند؛ نه من بلکه هر مربی دیگری در نفت باشد فکر نمی‌کنم بتواند حسن حوری را که ۲ هفته عالی کرده بیرون بگذارد. فکر می‌کنم تنها بازیکنی که فردا حضورش در ترکیب اصلی قطعی است، حسن هوری خواهد بود.

 

* زمانی که عمران زاده را شناختم او همیشه دوست داشت به نساجی بیاید و همیشه اعلام می‌کرد که دوست دارد روزی شاگرد من باشد. عمران‌زاده به آبادان آمد و همه چیز خیلی خوب و قشنگ بود ولی نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که قید حضور در تیم ما را زد، حتی رویش نشد با من تماس بگیرد. برای من هم باعث افتخار است که شاگردانم پیشرفت کنند، شاید به خاطر هوای گرم بوده و شاید به خاطر دوری آبادان و حتی به این خاطر که فکر می‌کرد قرار است بازیکنان دیگری به تیم اضافه شوند به نفت نیامد. من هم به مسئولان باشگاه گفتم اجازه بدهید او راحت تصمیم بگیرد و حالا هم به بابل رفته و امیدوارم بتواند خونه به خونه را به لیگ برتر ببرد.

 

* من از شما خواهش می‌کنم فارغ از هر نتیجه‌ای که فردا اتفاق بیفتد نفت آبادان سیستمی را پیاده می‌کند که از بازار گزاف نقل و انتقالات دور است، همه چیز به شما بستگی دارد که چقدر بازیکنان مختلف را حمایت کنیم. من انتظار دارم همه اهالی رسانه در این بخش ما را حمایت کنند و می‌بینید که اختلاف قرارداد بازیکنان ما با بازیکنانی که یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون قرار داد بسته‌اند خیلی زیاد است و من فقط انتظار دارم در این زمینه ما حمایت شویم.