کسی در پرسپولیس دخالت نکند و حرف‌های بی‌خود نزند!

محمود خوردبین در گفت‌وگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: خاصیت تیم‌های بزرگ از جمله پرسپولیس این است که حاشیه دارند. پرسپولیس حسود هم دارد! همه می‌خواهند به هر نحوی به این تیم صدمه بزنند، حتی الان که کارها خوب پیش می‌رود و اعضای هیئت مدیره و مسئولان کار می‌کنند که بهترین شرایط ایجاد شود. بهتر است کسی دخالت نکند و حرف‌های بی‌خود نزند!

خوردبین با اشاره به صحبت‌های مدیربرنامه‌های دو بازیکن اوکراینی ادامه داد: این فرد به‌عنوان یک ایرانی در اردوی اوکراین با من آشنا شد و به من خیلی محبت کرد. حتی لطف کرد و من و چند نفر از بچه‌ها را تا جایی رساند. بعد هم معلوم شد ایشان مدیربرنامه بازیکنان است. به من موضوع را گفت و به او گفتم باید با برانکو صحبت کنی، چون سرمربی می‌داند در کدام نقاط مشکل دارد و بازیکن می‌خواهد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس افزود: پای فرد دیگری هم در میان نبود. برانکو با دیدن فیلم بازی این دو نفر گفت که حتماًَ به پرسپولیس بیایند. به‌نظر من هر دو بازیکن خوب هستند،‌ به‌خصوص آن بازیکن مدافع. البته همه فکر می‌کنند این بازیکن چاق است و اضافه وزن دارد، اما اگر بدنش «بریزد» مهره جایگزین خوبی برای تیم خواهد بود.