در این مملکت به جای اینکه جلوی آمریکا را بگیرند باید جلوی کی روش را بگیرند!

محمد مایلی کهن  درباره ملاقاتش با محمد بنا در اردوی امروز فرنگی کاران اظهار داشت: اولا از این دوستان ممنونم که ما را به اردوی خودشان راه دادند. حس خوبی دارم که امروز به بیشه شیران دلاور رفتیم البته ما فکر می کردیم آزادکاران هم آنجا هستند ولی نبودند و نتواتستیم آقا رسول (خادم) و شاگردانشان را ملاقات کنیم. به هرحال حس و حال خوبی داشتیم وقتی در کنار این دلاوران حضور پیدا کردیم. وقتی که واردسالن شدیم همگی دست می زدیم و یک صدا می گفتیم دلاور خسته نباشی، پهلوان خسته نباشی. لحظات قشنگی بود و همه لذت بردند. امیدوارم توانسته باشیم ذره ای از خستگی این کشتی گیران و مربیان آنها را با کار امروزمان به در کرده باشیم. ضمنا از آقای جعفری سرپرست محترم تیم ملی کشتی فرنگی که در گذشته و در مقطع فوق لیسانس همکلاس بوده ایم تشکر می کنم. 

وی درباره صحبت هایش با محمد بنا گفت: درباره ورزش صحبت  کردیم، درباره فوتبال و همچنین شهر انزلی. واقعا کیف کردم که چهره ماه این پهلوانان را دیدم.  امیدوارم با دست پر از المپیک برگردند هرچند هر نتیجه ای بگیرند باارزش است. مگر می شود یک نفر مثل حمیدسوریان که نه در ایران بلکه در دنیا ابرقهرمان است را شما ببینید و از حضور در کنارش لذت نبرید؟ به قول آقای عامل خسته نباشی دلاور،محمد بنا!

مایلی کهن که امروز به همراه تیمش در ایفمارک حاضر شده بود درباره صحبت هایش با هراتیان که کی روش به شدت مخالف اوست عنوان کرد: جا دارد از سرکار خانم هراتیان تشکر کنم. ما امروز در ایفمارک تست دادیم. درباره سوال شما هم باید بگویم که نه تنها خانم هراتیان بلکه آقای کی روش همه ما را مورد لطف قرار داده است و تاسف می خورم که یک نفر هم نیست تا جلوی ایشان را بگیرد. من فکر می کردم رییس فدراسیون در قبال این مسایل محکم تر عمل کند. الحمدالله بیماری پدر آقای کی روش دم اردوهای تیم ملی خوب می شود و ایشان برمی گردد. فعلا هم که در کشورش جوج با نوشابه می زند و هر وقت هم دلش خواست برمی گردد.

وی در ادامه انتقادات خود از سرمربی تیم ملی گفت: شما اگر دیدید غیر از مدتی که در منچستر یونایتد نفر دوم بوده و در ایران، جای دیگری بیش از یک سال دوام آورده است به من بگویید تا به شما جایزه بدهم. او حتی در امارات هم 6 ماه بیشتر دوام نیاورد و عذرش را خواستند. این مربی 5 سال است که در فوتبال ما به سر می برد و هیچ پیشرفتی نداشته ایم اگراین  5 سال تیم ملی را به یک مربی ایرانی و یا حتی مربی دیگر که غیر ایرانی بود می دادند امروز شرایط ما بسیار بهتر بود. این آقا زمین کمپ تیم ملی را بدترین زمین دنیا می داند و از دید او فقط زمین آفریقای جنوبی خوب است. به نظر من در این مملکت به جای اینکه جلوی آمریکا را بگیرند باید جلوی کی روش را بگیرند.

سرمربی ملوان بندر انزلی درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: تمرینات ما به گونه ای بوده که فقط به دنبال یارگیری و هماهنگی بودیم لذا کار بدنی نداشتیم. الان هم که عزیز معبودی و آبشک آسیب دیده اند و یک فوروارد هم که گرفتیم مصدوم شده است با این حال کارمان را پیگیری می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که جو سکوهای انزلی پس از حضور او چگونه شده است، خاطرنشان کرد: ما می خواهیم همه از فوتبال لذت ببریم. حتی وقتی که می بازیم از فوتبال لذت برده باشیم. 

مایلی کهن در پایان درباره اینکه پوشیدن شماره 9 ملوان از سوی یک بازیکن جوان را درست می داند و آیا قرار است این پیراهن بایگانی شود، اذعان داشت: همه بازیکنان ما در تمرینات شماره 9 می پوشیدند و اتفاقا اگر این پیراهن پوشیده شود روح مرحوم سیروس قایقران شادتر می شود. درباره بایگانی پیراهن هم صحبتی نشده است.