ویسی: بلد نیستم در کنار خط ادا در بیاورم

عبدالله ویسی در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت: فردا با یک تیم گردن‌کلفت و با انگیزه بازی داریم که این تیم را به خوبی می‌شناسیم و همین شناخت باعث می‌شود تا به جذابیت‌های بازی اضافه شده ضمن اینکه این موضوع کار را برای هر دو تیم نیز سخت خواهد کرد. به هر حال شرایط جدول هم طوری است که هر دو تیم امتیاز می‌خواهند اما چون بازی در اصفهان است امیدوارم سه امتیاز را بگیریم و مردم را خوشحال کنیم.

ویسی ادامه داد: خوشبختانه پترو هنری که به بازی فردا می‌رسد و حاج‌صفی نیز در تمرینات خوب بوده و ما از او راضی هستیم. احسان تمرینات خوبی را انجام داده و همه چیز مطلوب است. امیدوارم برای بازی فردا نهایت استفاده را از او ببریم.

سرمربی سپاهان در مورد تقابلش با تیم سابقی که سال گذشته هدایت آن را برعهده داشته است، گفت: فوتبال حرفه‌ای شده و الان هم من در سپاهان هستم. بلد هم نیستم که در کنار زمین بایستم و ادا در بیاورم یا در دلم شادی  کنم. الان سرمربی سپاهان هستم و دوست دارم این تیم برنده باشد چون به سپاهان تعهد دارم. اینکه کنار خط ادا در بیاورم اینطور نخواهد بود و مطمئنا برای پیروزی تیمم بیشترین تلاش را خواهم کرد.

ویسی ادامه داد: به هر حال الان که زود است بخواهیم تعیین کنیم که کدام تیم قهرمان می‌شود و یا سقوط می‌کند. اینکه بگوییم پارسال فلان اتفاق افتاده و الان هم همان می‌شود اینطور نیست چون فوتبال برد و باخت دارد.

وی گفت: ما در بازی اول مقابل پدیده خوب نبودیم اما در بازی دوم بهتر شدیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. با این حال رفته رفته شکل تیمی بهتری می‌گیریم و ان‌شاءالله گل هم خواهیم زد چون مهاجمان خوبی داریم.

سرمربی سپاهان در مورد پنالتی‌زن‌های این تیم گفت: حاج‌صفی در تمرینات خوب بوده و شرایطش‌ نسبت به بقیه بهتر است. البته هر بازیکنی که شرایط روحی مناسبی داشته باشد پنالتی را می‌زند و باید ببینیم در بازی چه اتفاقی می‌افتد.

وی درباره آخرین شرایط هادی عقیلی گفت: اگر قرار باشد که عقیلی بیاید و روی نیمکت بنشیند درست نیست. در این صورت ما یک جوان 40-50 میلیونی می‌آوریم. ما هم عقیلی را دوست داریم و می‌دانیم که به تیمش تعصب دارد و نمی‌توان مسائل را نادیده گرفت اما باید بیاید و با صحبت کردن مشکلاتش را حل کند.

وی در پایان گفت: باید بازی فردا را ببریم تا جبران بازی اول که در اصفهان بود و نتوانستیم پیروز شویم را کرده باشیم.