طارمی رقیب اصلی من است

او در مورد این بازی و اینکه آیا تیمش برای گرفتن مساوی بازی خواهد کرد می گوید:«طبیعتا مساوی در زمین سپاهان نمی‌تواند نتیجه بدی باشد، ولی ما قطعا برای برد بازی خواهیم کرد.» از زهیوی می پرسیم که اگر به تیم مربی سابقت گل بزنی، خوشحالی می‌کنی که او می گوید:«قطعا خوشحالی خواهم کرد، چون الان بازیکن استقلال خوزستان هستم. این درست است که ویسی مربی ما بوده، ولی من پیراهن استقلال خوزستان را بر تن دارم.»

 

از زهیوی می پرسیم پورموسوی در سبک مربیگری چقدر به ویسی شباهت دارد که او می گوید:«آنها تفاوت چندانی با هم ندارند. پورموسوی چند سال در کنار ویسی و باقری‌نیا مربیگری کرد. به نظرم او از فرصتی که به‌دست آورد نهایت استفاده را کرد و می‌تواند در استقلال خوزستان موفق باشد. من واقعا از او تشکر می‌کنم چون پورموسوی شدیدا پیگیر مسائل مالی بازیکنان است. ما هنوز 30درصد از قرارداد فصل گذشته را دریافت نکردیم و پیش‌قرارداد فصل جدید را هم به ما نداده‌اند. کمتر مربی‌ای پیدا می‌شود که دنبال مشکلات مالی بازیکنان باشد.»

 

زهیوی امسال دنبال آقای گلی است و در این خصوص می گوید:« به آقای گلی فکر می‌کنم. من دوست دارم در کنار حسن بیت سعید آقای گل شوم و برای رسیدن به این عنوان به یکدیگر کمک کنیم.»او در مورد اصلی ترین رقیبش برای کسب  عنوان آقای گلی می گوید: «مهدی طارمی اصلی ترین رقیب ما دو نفر است.»

 

او در مورد اینکه آیا تیمش امسال سهمیه آسیا کسب می‌کند می گوید: «از حالا نمی‌توان قول داد. ما پارسال هم قول قهرمانی یا کسب سهمیه ندادیم، ولی درنهایت قهرمان شدیم. فقط قول می‌دهیم که تا آخرین حد ممکن تلاش کنیم تا تیم را بالا نگه‌داریم.»