کرار جاسم در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره عملکرد خوب خودش در 3 بازی گذشته، پیروزی تراکتور مقابل پیکان، کار کردن با قلعه نویی، بدون حاشیه بودنش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

عالی بازی کردیم

بازی با پیکان خیلی خوب بود. شرایط خوبی برای بازی حکمفرما شد و ما هم عالی بازی کردیم. می دانستیم که بازی را به سود خود به پایان می رسانیم. ما نقاط ضعف و قوت تیم پیکان را می شناختیم و با تکیه بر این موضوع توانستیم پیروزی از زمین خارج شویم.

 

در تبریز بیشتر از عراق محبوبم

گلی که من به ثمر رساندم، با تلاش دوستانم در تراکتورسازی بود. این گل را به هواداران خوب تراکتورسازی تقدیم می کنم. من در تبریز هرگز احساس غریبگی نمی کنم. حتی می توانم بگویم در تبریز بیشتر از عراق محبوب هستم. از همه این عزیزان تشکر می کنم و امیدوارم در پایان فصل پاسخ محبت هایشان را بدهیم.

 

روی شادی گل برنامه داشتیم

من به عشق هواداران تراکتورسازی هر کاری انجام می دهم. با محمد ابراهیمی روی شادی گل مان صحبت کرده بودیم و می خواستیم به خاطر هواداران این کار را انجام دهیم. خوشبختانه هم من گل زدم و هم ابراهیمی. امیدوارم این روند خوب برای ما ادامه داشته باشد.

 

تبریز را طور دیگری دوست دارم

تبریز اولین شهری است که در ایران در آن حضور پیدا کردم. از تبریز خاطرات خیلی خوبی دارم. با هواداران و مردم خونگرم تبریز آشنا هستم و این جا بسیار راحتم. دلیل اینکه تبریز را در بین شهرهای ایران طور دیگری دوست دارم، همین موضوع است.

 

ترافیکی در خط هافبک وجود ندارد

در خط هافبک تراکتورسازی ترافیکی وجود ندارد. تمام مهره هایی که به عضویت تراکتورسازی در آمدند، با نظر امیر قلعه نویی بوده و او با درایت و آگاهی تمام بازیکنان را جذب کرده است. قطعا اینطور نبوده که فقط بازیکن بگیرد تا در خط هافبک تعداد نفرات بیشتر شود.

 

استقلال طلبم را می داد، هیچ حاشیه ای نداشتم

من هیچ وقت حاشیه ای برای تیم هایم درست نکردم. اگر دو سال پیش در استقلال آن مشکلات برایم ایجاد شد، به خاطر رفتارهای باشگاه بود. تمام مسائلی که پیش آمد، به خاطر این بود که استقلال طلبم را نمی داد. من نیاز داشتم طلبم را بگیرم و برای این منظور ، باید هرکاری به ذهنم می رسید، انجام می دادم. من صادقانه قرارداد بستم و دوست داشتم صادقانه با من برخورد شود وگرنه اهل حاشیه سازی نیستم.

 

چرا امسال حاشیه ندارم؟

آنهایی که می گویند کرار پرحاشیه است، چرا امسال صدایشان در نمی آید؟ چرا امسال نمی گویند کرار حاشیه دارد؟ چرا هیچ خبری از من نیست؟ اینها به دلیل مدیریت خوبی است که باشگاه تراکتورسازی انجام می دهد و به من به حق و حقوقم می رسم و هیچ مشکلی نیست.

 

کار کردن با قلعه نویی لذت بخش است

کار کردن زیر نظر امیر قلعه نویی لذت بخش است و هر بازیکنی آن را دوست دارد. او برای بازیکنان ارزش قائل است و واقعا با دقت زیاد کارش را انجام می دهد. امیدوارم بتوانیم به قلعه نویی و تراکتورسازی کمک کنیم و امسال جام قهرمانی را به هواداران هدیه کنیم.