رضایی: شرایطم واقعا المپیکی است

قاسم رضایی درباره شرایط خود پیش از آغاز مسابقات کشتی المپیک 2016 اظهار داشت: دو، سه روز دیگر وزن‌کشی شروع می‌شود و ان‌شاءالله با توجه به تلاش‌هایی که انجام داده‌ایم، بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم و باعث افتخار کشورمان و خوشحالی همه هموطنان‌مان شویم. از مردم تشکر کرده و امیدوارم ما را دعا کنند.

وی ادامه داد: خدا را شکر شرایط خوبی دارم. از ناحیه آرنج کمی آسیب‌دیده هستم، اما مشکلی ایجاد نمی‌کند. روز بیست‌وپنجم مرداد وزن‌کشی ما برگزار و از روز بیست‌وششم مسابقات کشتی آغاز می‌شود. شرایط بدنی خیلی خوبی دارم که بهتر از سال قبل و سال‌های قبل‌تر است. در حال حاضر شرایطم واقعاً المپیکی است.

فرنگی‌کار المپیکی وزن 98 کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: امیدوارم با این میزان آمادگی و تجربه‌ای که دارم، بتوانم بهترین نتیجه دوران کشتی خودم را بگیرم که البته با این میزان آمادگی و تجربه، دور از انتظار نیست. اگر خدا بخواهد، شرایط خوب پیش برود و در فینال مسابقات بتوانم، قهرمان می‌شوم.

رضایی با اشاره به سفر طولانی از تهران به ریو تصریح کرد: امکاناتی که کمیته ملی المپیک مانند بلیت‌های بیزینس‌کلاس فراهم کرد، باعث شد سفر خیلی خوبی داشته باشیم. مکان‌مان برای استراحت هم خیلی راحت بود و مشکلی ایجاد نکرد. آب‌وهوای ریو هم واقعاً شبیه شمال است. ریو هوایی بسیار عالی دارد و خدا را شکر همه چیز دست به دست هم می‌دهد که بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم.