برهانی: دوست ندارم استقلال را پایین جدول ببینم

آرش برهانی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل استقلال گفت: هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و روی یک غافلگیری دروازه ما باز شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا در این دیدار به میدان نرفت، گفت: من به‌تازگی در تمرینات گروهی تیم شرکت کرده بودم وبه همین خاطر جلالی صلاح ندانست در این مسابقه حاضر شوم. خدا را شکر می‌کنم که نیاز نشد در این بازی به میدان بروم.

مهاجم تیم فوتبال پیکان در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا با حالت کنایه‌آمیز در مورد بازی نکردنش صحبت می‌کند، گفت: منظور من از بیان این صحبت‌ها این بود که بازیکنان پیکان خوب بازی کردند و شکر خدا احتیاجی به من نبود که وارد زمین شوم.

برهانی در ادامه راجع به قضیه جدایی‌اش از استقلال که خیلی بحث‌برانگیز بود، خاطرنشان کرد: به هر حال هم من و هم صادقی الان باید در ترکیب استقلال به میدان می‌رفتیم، اما اتفاقاتی افتاد که منجر به جدایی ما شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا یک نفر باعث شد که از استقلال جدا شوی، گفت: دوست ندارم در مورد این قضیه صحبت کنم و از شما می‌خواهم به این شکل سؤال نکنید.

مهاجم تیم فوتبال پیکان همچنین در مورد اینکه چه صحبت‌هایی قبل از بازی با رحمتی انجام داد، اظهار داشت: ما یک صحبت‌های خودمانی کردیم و اگر قرار بود آن را رسانه‌ای کنیم حتماً این کار را انجام می‌دادم.

برهانی در پایان درباره عملکرد استقلال و اینکه آیا از نحوه بازی این تیم راضی است یا نه، تصریح کرد: من نباید در این باره اظهارنظر کنم، اما به‌عنوان یک هوادار استقلال از نتایج این تیم ناراحت هستم، چون هیچ وقت دوست ندارم استقلال را پایین جدول ببینم و امیدوارم شرایط‌شان بهتر شود.