کمالوند: به خاطر حرفهایی که زدم عذرخواهی می‌کنم

فراز کمالوند پس از تساوی یک بر یک گسترش فولاد مقابل ذوب اهن اظهار داشت: بازی پر فشار و خوبی بود و فکر می‌کنم مساوی نتیجه عادلانه‌ای بود. در نیمه اول ما بهتر بودیم و در نیمه دوم ذوب اهن بهتر کار کرد. جدا از مشکل هماهنگی از لحاظ بدنی هم مشکل داریم که رفته رفته بهتر می‌شود.

وی در مورد تغییرات تیمش در این فصل گفت: بیشترین تغییرات ما مربوط به جلوی زمین است. خلعتبری، پریرا و یکی دو بازیکن دیگر به ما اضافه شدند. یک مقدار ناهماهنگی وجود دارد و ما در تعطیلات لیگ تیم را آماده خواهیم کرد. نسبت به فصل گذشته دو پله جلوتر هستیم.

سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه چرا خلعتبری نیمکت نشین بود و نیمه دوم آمد عنوان کرد: اجازه دهید این مسئله خانوادگی بین خودمان بماند تشخیص من این بود که خلعتبری از اول بازی نکند و مشکلی هم وجود نداشت.

کمالوند در مورد حاشیه‌های به وجود آمده در فصل گذشته در اصفهان عنوان کرد: فصل گذشته بی اخلاقی انجام شد و بدون اطلاع از صحبت‌های من فیلمبرداری کردند من با نماینده داوری فدراسیون صحبت می‌کردم اما یک نفر بی اطلاع و در خفا آن را ضبط کرد اگر در خفا حرفی زده می‌شود نباید در شبکه های اجتماعی منتشر شود. هر کسی این فیلم را گرفت اشتباه کرد من هم به خاطر آن حرفهایی که زدم عذرخواهی می‌کنم.