حسین هدایتی که در مقطع نقل و انتقالات کمک بزرگی به پرسپولیس کرد در بحث بازگشت رضاییان به این تیم با انتقاداتی از سوی علی اکبر طاهری مواجه شد. حسین هدایتی که در این مدت با عنوان هوادار متمول توانسته بخش زیادی از مشکلات مالی پرسپولیس را برطرف کند، بعد از بازگشت رامین رضاییان به تهران در تماسی با برانکو ایوانکوویچ از او می خواهد با توجه به اینکه در بحث فسخ قرارداد او پرداختی به باشگاه ترکیه ای داشته، شرایط بازگشت او به تیم را فراهم کند. مساله ای که به ادعای طاهری با واکنش برانکو همراه شده تا او از بازگرداندن رضاییان منصرف شود.

 

علی اکبر طاهری در این باره به روزنامه پیروزی می گوید: ما با اصل ماجرا مشکلی نداریم و هدایتی هواداری است که به تیم کمک می کند و ما نیز علاقه داریم از این کمک بهره ببریم و این وظیفه ماست از کمک های او برای تقویت تیم سود ببریم. هر کمکی هم صورت گرفته رسید آن در اختیارشان گذاشتیم تا حرف و حدیثی به وجود نیاید اما حرف ما این است که این نوع کمک باید از طریق باشگاه انجام شود. پول باید به چرخه مالی باشگاه وارد شود و بعد از آن صرف امور شود. اتفاقی که اکنون نیفتاده است و همین مساله باعث بازگرداندن کمک 30 هزار دلاری شان از به اوکراین توسط ایشان شد.

 

وی ادامه داد: اجازه نمی دهم کاری در پرسپولیس انجام شود که در چارچوب باشگاه نیست. در همین ماجرای رامین رضاییان که امروز با مشکلاتی مواجه شده شاهد تماس های مختلفی هستم اما همه چیز باید از داخل باشگاه هدایت شود. سه روز قبل آقای هدایتی با برانکو تماس گرفته و گفته هزینه کرده تا فسخ قرارداد رامین انجام شود. اما همین تماس باعث شد تا برانکو به او بگوید این موضوع را فراموش کند. خب چنین اتفاقی نمی تواند نتیجه خوبی برای پرسپولیس و یا حل مشکلات داشته باشد.