عبداللهی:اشکال استقلال در کادر فنی نیست

نصرالله عبداللهی، درباره وضعیت اسقلال اظهار داشت: استقلال تیم خوبی دارد من از نزدیک با این تیم زندگی می کنم و می دانم منصوریان کادر فنی قوی دارد و به نظرم نیازی نیست کسی به این کادر اضافه شود اشکال استقلال جای دیگری است که من با منصوریان صحبت کردم و همه ما متوجه شدیم  اشکال کجاست.

وی ادامه داد: فکر نمی کنم کسی به کادر فنی اضافه شود. آنطور که ما می دانیم باید به تیم زمان داد در استقلال 7، 8 بازیکن عوض شدند و این قضیه کار ما را دشوار می کند. من به هواداران حق می دهم ناراحت شوند اما آنها اگر بدانند در استقلال چه خبر است و چه تغییراتی داشته ایم مطمئنا به تیم حق می دهند. 

عبداللهی اضافه کرد: معمولا در تیم های بزرگ سالی دو، سه بازیکن تغییر می کنند اما در استقلال تعداد زیادی بازیکن آمدند و تعدادی زیادی هم رفتند. این قضیه کار ما را دشوار کرد. 

پیشکسوت استقلال بیان داشت: مطمئن باشید اگر یک برد می آوردیم خیلی شرایط عوض می شد و همه از ما تعریف و تمجید می کردند. 

عبداللهی در پاسخ به این سوال که آیا همچنان دستیار ویژه مدیریت باشگاه است گفت: برای من عنوان مهم نیست. آن عنوان دستیار ویژه هم الکی بود من آمده بودم به استقلال کمک کنم روز اول قرار بود یک شغل دیگر بدهند اما اتفاقاتی افتاد من آن شغل را قبول نکردم حالا هم دوروبر تیم هستم و کمک می کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با افتخاری مدیریت باشگاه در ارتباط است گفت: به هرحال صحبت می کنیم و نظرات مان را می دهیم.

عبداللهی درپایان درباره احتمال جذب لئورناردو پادووانی گفت: منصوریان این بازیکن را می شناسد. او گفت که به جای کنعانی زادگان یک دفاع می خواهد چون با پادووانی بیشتر آشنا بود بحث جذب او را مطرح کردند و باشگاه در  حال مذاکره است.