ارلوس کی روش در دومین تلاش خود برای رساندن تیم ملی ایران به جام جهانی بعد از حضور در برزیل، اینبار نسل جدیدی را به تیم ملی معرفی کرده است. بازیکنانی که مسلما با شرایط ویژه ای که در بازی های بین المللی داشته اند، از تجربه خوبی نیز برخوردار هستند و می توانند تاثیر خود را در تیم ملی بزرگسالان نیز در مسیر روسیه به نمایش بگذارند.

 

 

مهدی ترابی که درخشش خود را از فصل پیش استارت زد و عنوان پدیده را نیز کسب کرد، بعد از درخشش در تیم المپیک ایران و حضوری تقریبا ثابت در تیم ملی بزرگسالان اکنون یکی از چهره های اصلی اردوی تیم ملی در ایتالیا محسوب می شود و کی روش اعتقاد ویژه ای به این وینگر تکنیکی دارد. احسان پهلوان دیگر چهره ای است که توانسته با درخشش در ترکیب ذوب آهن در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا و همچنین المپیک ایران، به اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز دعوت شد و اکنون امیدوار است توسط کی روش به بازی گرفته شود و جایی در ترکیب به خود اختصاص دهد.

 

 

این دو بازیکن که جزو ملی پوشان امید ایران نیز محسوب می شدند دوستی جالب توجهی با یکدیگر با توجه به شرایط سنی شان دارند و اغلب اوقات نیز در کنار یکدیگر حضور دارند و به همین منظور به دوقلوهای جدید تیم ملی معروف شده اند. باید دید این دوقلوهای جدید می توانند با عملکردشان تاثیری در صعود مجدد ایران به جام جهانی و اینبار به روسیه داشته باشند یا خیر.