رضاییان که بعد از فسخ قراردادش با ریزه اسپور امیدوار به بازگشت به ترکیب پرسپولیس بود، با ممانعت برانکو ایوانکوویچ مواجه شد تا اکنون به دنبال دیگر گزینه های خود باشد. مدافع راست تیم ملی که با عملکرد درخشان خود همچنان یکی از مهره های مورد اعتماد کارلوس کی روش محسوب می شود و به اردوی تیم ملی در ایتالیا نیز دعوت شده، در کنار دیگر بازیکنان این تیم و خصوصا کاپیتان این روزهای پرسپولیس خاطره گذشته و البته مشکلاتی که مانع از حضورش در جمع آنها شده را مرور می کند.

 

رضاییان که امیدوار بود در بازگشت از ترکیه او نیز موفق شود همچون مهدی طارمی رضایت برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس را برای بازگشت به این تیم جلب کند در نهایت ناکام ماند و اعلام شد با توجه به پر بودن لیست این تیم مجبور به جدایی است.

 

مدافع راست تیم ملی که اکنون تیم آینده اش را مشخص نکرده در اردوی تیم ملی رابطه گرمی با پرسپولیسی ها سابق دارد و همانطور که در این تصویر نیز مشخص است کاملا مورد توجه آنها قرار گرفته، خصوصا مهدی طارمی که سفری نافرجام با یکدیگر به ترکیه داشتند و بعد از دو هفته از ریزه اسپور خارج شد. شاید رضاییان در این اردو از طارمی شیوه بازگشت اش به پرسپولیس را جویا شده و اینکه چطور او موفق نشده برانکو را برای برگشت به لیست مجاب کند اما آقای گل این شرایط برایش فراهم شده است.

نکته دیگر این تصویر به ماجراهایی مشترک بین این سه بازیکن با برانکو ایوانکوویچ و باشگاه پرسپولیس است و سرنوشت خاصی را برای آنها رقم زده است. سیدجلال حسینی که در این فصل موفق شده بار دیگر به پرسپولیس بازگردد، در فصل گذشته و زمانی که از لیگ ستارگان قطر قصد بازگشت به ایران را داشت برای حضور در پرسپولیس دچار مشکلاتی شد و در نهایت مجبور شد راهی نفت تهران شود. در اینباره صحبت هایی زیادی مطرح بود که برانکو ایوانکوویچ این بازیکن را نمی خواهد و همین مساله راه او را به پیراهن زرد نفت تغییر داد. هر چند او در این فصل با ارایه بازی های موفق و در نهایت کسب عنوان برترین مدافع فصل موفق به بازگشت به پرسپولیس و همکاری با برانکو ایوانکوویچ شد و در چهار بازی اخیر این تیم نیز طبق آمار عملکرد موفقی ارائه داد.

 

 

 

مهدی طارمی نیز علیرغم کسب عنوان آقای گلی در فصل گذشته در مقطعی دچار اختلاف نظر با کادرفنی شد و در پایان فصل هم قصد حضور در لیگ اروپایی کرد و در نهایت مسیر به لیگ ترکیه و تیم ریزه اسپور افتاد. او البته بعد از مدتی از تصمیمی که گرفته بود منصرف شد و با حاشیه فراوان به ایران بازگشت و در گفتگو با مسوولان پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ با در نظر گرفتن بندهایی در قراردادش که از سوی باشگاه اعلام شده، توافق خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرد و با عذرخواهی از هواداران به تیم بازگشت.

 

اما ماجرا برای رامین رضاییان کاملا متفاوت بود؛ مدافع شمالی پرسپولیس که در فصل گذشته با درخشش در ترکیب این تیم توانست نظر باشگاه ریزه اسپور را به خود جلب کند، راهی ترکیه شد. آن هم در شرایطی که پرسپولیسی ها مدعی بودند از مدت قراردادشان با این بازیکن باقی مانده است. او اما با فسخ قراردادش با سرخپوشان توانست با تیم ترکیه ای قرارداد امضا کند و در نهایت اما او نیز بعد از مدتی با توجه به اختلاف نظر با مسوولان و کادرفنی این تیم به ایران بازگشت. او در مذاکراتی که با مسوولان پرسپولیس داشت تا حدود زیادی توانسته بود به بازگشت به پرسپولیس نزدیک شود اما در نهایت برانکو ایوانکوویچ در اظهارنظری صریح اعلام کرد به این بازیکن نیاز ندارد تا تمام رویاهای رضاییان برباد برود.

 

سه بازیکن با وجه مشترک که برای بازگشت به پرسپولیس دچار مشکلاتی شده بودند و البته رضاییانی که شده است، این روزها در اردوی تیم ملی حضور دارند و تمرکز خود را روی موفقیت پیراهن آن قرار داده اند و باید دید کی روش از توانایی های آنها به چه صورت استفاده خواهد کرد؛ رضاییان در صورتی که تمرکز خود را روی فوتبالش در تیم مدنظرش بگذارد مسلما می تواند مانند سیدجلال حسینی با یک سال وقفه بازگشتی موفقیت آمیز به جمع تیمی که مدعی عشق به آن است داشته باشد.