مطمئن باشید استقلال از این وضعیت بیرون می‌آید

علیرضا مرزبان در مورد شروع خوب تیمش در لیگ دسته اول و کسب دو برد پیاپی در این مسابقات گفت: قبل از شروع لیگ این هدف را تعیین کردیم که با برد در ۲۰ بازی به لیگ برتر صعود کنیم. ما در دو بازی ابتدایی به پیروزی رسیدیم، ولی هنوز چیزی تمام نشده است و برای لیگ برتری شدن نیاز به ۱۸ پیروزی دیگر داریم.

وی در ادامه افزود: مهم این است که این مسیر را ادامه دهیم و هیچ هدفی جز صعود به لیگ برتر نداریم. در هر بازی باید به خوبی روی حریف تمرکز کنیم و فقط بازی به بازی جلو برویم. از طرفی حمایت مردن خوب بابل هم به ما انرژی می‌دهد و از حمایت آنها انگیزه می‌گیریم. طرفداران فوتبال در مازندران واقعاً حس خوبی به ما می‌دهند و امیدوارم در پایان فصل یک کادوی خوب به آنها بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه بابل در پاسخ به این پرسش که کدام تیم لیگ برتری در چهار هفته ابتدایی این مسابقات عملکرد خوبی داشته است، گفت: نمی‌توان در این مورد قاطع حرف زد، ولی شرایط جدول برخی چیزها را نشان می‌دهد. پرسپولیس و تراکتورسازی شروع خوبی داشته‌اند و تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال هم که در فوتبال ایران تاریخ دارند، رو به جلو قدم برمی‌دارند. شما مطمئن باشید استقلال از این وضعیت بیرون می‌آید.