محمدرضا خلعتبری درباره شرایط تیم گسترش فولاد، گل نزدن خودش، آینده تیم و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:

 

شرایط مان خوب است

تیم گسترش فولاد شرایط بدی ندارد. ما بازی به بازی بهتر می شویم و در اصفهان هم اگر کمی دقت می کردیم، می توانستیم پیروز میدان باشیم. انشاءالله در آینده شرایط برایمان بهتر می شود.

 

نگران آینده گسترش نیستیم

ما نگران آینده تیم گسترش فولاد نیستیم. من 11 سال است در فوتبال حضور دارم و می دانم که گاهی اوقات چنین شرایطی پیش می آید. ما انتظار داشتیم از 4 مسابقه اول 7 یا 8 امتیاز بگیریم اما فقط 3 امتیاز کسب کردیم. به هر حال این موضوع طبیعی است اما به کارمان اعتقاد داریم و سعی می کنیم به شرایط خوبمان ادامه دهیم. انشاءالله با برنامه هایی که کادرفنی دارد، به روزهای خوب برمی گردیم.

 

فحاشی هواداران ذوب‌آهن؟

من 5 سال در تیم ذوب آهن بازی کردم و دورانی که ما آنجا بودیم هر بازی 10 هزار نفر به ورزشگاه می آمدند اما حالا در یکی دو سال گذشته هواداران ذوب به 200، 300 نفر رسیدند. جالب است که همین تعداد اندک در بازی اخیر صحبت هایی علیه من کردند اما اهمیتی ندارد. من جلوی 80 هزار نفر پرسپولیسی در ورزشگاه آزادی که همه فحش و بد و بیراه می گفتند، واکنشی نشان ندادم و قطعا به این عده اندک هم حرفی نمی زنم. من سال ها اصفهان بازی کردم و بهترین خاطرات فوتبالم را در ذوب آهن دارم.

 

انتظار کمالوند از من طبیعی است

فراز کمالوند همیشه به من لطف دارد. او در جریان است که من ابتدای فصل دو، سه پیشنهاد خوب داشتم اما ترجیح دادم به گسترش فولاد بروم. صحبت هایی که با کمالوند داشتم، باعث حضورم در تبریز شد. به هر حال سرمربی تیم از بازیکنش توقع دارد که بدرخشد و گل بزند. او تحت فشار است و باید درکش کنیم. من قصد دارم با تمام وجود برای گسترش فولاد بازی کنم و از شرایط کنونی خارج شود.

 

به روزهای خوبم برمی گردم

در فوتبال این مسائل پیش می آید. برای ما پیش آمده که 7 بازی گل نزدم اما بعد از آن گل های زیادی به ثمر رساندم. شک نکنید به روزهای خوبم برمی گردم. همه بازیکنانی که به گسترش آمدند هدفشان این است که با تمام وجود بازی کنند و من نیز از این قاعده استثنا نیستم. انشاءالله بتوانم به چیزهایی که مد نظرم هست، دست پیدا کنم.

 

گردان از برادرم به من نزدیک تر است

شهاب گردان چند روز پیش پستی در اینستاگرام گذاشت و به من ابراز لطف کرد. من و شهاب چندین سال در ابومسلم، ذوب آهن و سپاهان همبازی بودیم. او از برادرم به من نزدیک تر است. بالاخره در فوتبال اتفاقاتی می افتد که آدمها را از هم جدا می کند. من هم دلم برای او تنگ شده است. قطعا شهاب یکی از بهترین گلرهای ایران است که امیدوارم کی روش او را ببیند و به تیم ملی دعوتش کند.

 

می توانیم سهمیه آسیایی بگیریم

تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم در آینده روزهای خوبی را برای گسترش فولاد رقم بزنیم. انشاءالله اگر به روزهای خوب برگردیم، می توانیم سهمیه آسیایی نیز کسب کنیم.