بزیک: پرسپولیس با شروع بازی های با این بازیکن می ترکاند

برانکو در ابتدای فصل قبل نتیجه نمی‌گرفت اما پرسپولیس خوب بازی می‌کرد و بیشتر بازیکنان تهاجمی به دلیل استرس و ناهماهنگی در امر گلزنی چندان موفق نبودند. البته مشکل داوری هم گاهی مزید بر علت می‌شد تا سرخپوشان در ابتدای لیگ پانزدهم فصل قبل با مشکلاتی مواجه شوند.

 

مهاجم اسبق پرسپولیس ادامه داد: هواداران و بازیکنان و باشگاه پرسپولیس به توانایی برانکو اعتماد داشتند به همین دلیل با فرصت دادن به این مربی، باعث اوج‌گیری تیم‌شان شدند و در نیم‌فصل دوم و در پایان فصل فقط روی بدشانسی و شاید تا حدودی ضعف دفاعی، قهرمانی لیگ پانزدهم را در عین شایستگی از دست دادند. این در حالی است که در استقلال شرایط متفاوت است. در واقع سرمربی استقلال باید باشگاه و بازیکنان و هواداران این تیم را به این باور برساند که در استقلال موفق خواهد شد.

 

بدون شک ایجاد این باور، می‌تواند استقلال را به موفقیت برساند.بزیک در پایان در رابطه با اوج‌گیری مهدی طارمی در پرسپولیس خاطرنشان کرد: طارمی مهاجمی گلزن با توانایی بسیار بالاست و رسیدن این بازیکن به آمادگی بدنی بالا مطمئناً خط حمله پرسپولیس را غیر قابل مهار خواهد ساخت. مشکل اصلی این بازیکن پس از بازگشت به پرسپولیس، زدن گل اولش بود که فشار روانی را از طارمی برداشت، نکته‌ای که باعث می‌شود تا طارمی در هفته‌های بعدی درخشش بیشتری در امر گلزنی برای پرسپولیس داشته باشد. در این بین، دعوت طارمی به تیم ملی و آمادگی این بازیکن در اردوی تیم ملی در ایتالیا هم شرایط این بازیکن را در شروع هفته پنجم بهتر می‌کند تا او دوباره تبدیل به مهاجمی غیر قابل مهار شود.