2 سارق زورگیر یوسف آباد دستگیر شدند

سرهنگ احمد ناصری، رییس کلانتری 125 یوسف آباد گفت: روز گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده استحفاظی خود بودند که 2 موتورسوار را که در حال پرسه های بیهوده و زاغ زنی مشاهده کرده و با توجه به اینکه پلاک موتورسیکلت آنها با زنجیر پنهان شده بود، آنها را تحت نظر قرار دادند.

 

وی افزود: در همین زمان موتورسواران کیف یک شهروند را ربوده و سعی کردند از محل بگریزند که با حضور به موقع پلیس و سد شدن راه فرار آنها بی نتیجه ماند اما متهم با سرعت زیاد تغییر مسیر داده و پس از برخورد با یک شهروند باز هم به راه فرار خود ادامه دادند.

 

رییس کلانتری 125 یوسف آباد اظهار داشت:پس از چند دقیقه تعقیب و گریز و با احتمال اینکه ممکن بود این تعقیب و گریز از سوی متهمان منجر به مصدومیت شهروندان شود، ماموران با رعایت به کارگیری سلاح هر 2 موتورسوار را با شلیک هوایی مجبور به توقف می کنند و در نهایت هر 2 متهم بازداشت شده و به کلانتری منتقل شدند.

 

سرهنگ ناصری خاطر نشان کرد:متهمان در بازجویی های انجام شده در کلانتری به جرم خود مبنی بر سرقت و کیف قاپی از شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده در اختیار ماموران آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.