قلعه‌نویی: هرگز جانشین منصوریان نمی‌شوم

امیر قلعه نویی درباره شرایط تراکتورسازی در تعطیلات لیگ برتر، مصدومیت های پی در پی بازیکنان، لغو مجدد جام شهدا، شایعه جانشینی علیرضا منصوریان در استقلال و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

 

حفظ تیم در تعطیلات سخت است

 

سرمربی تراکتورسازی صحبت های خود را با اظهارنظر درباره شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر آغاز می‌کند: با توجه به تعطیلی مسابقات لیگ برتر، شرایط برای حفظ کردن تیم سخت است. ما کاری که انجام دادیم، روی مسائل جسمانی بازیکنان بوده است. تلاش کردیم تا شرایط بدنی بازیکنان حفظ شود ودر این راستا دو بازی تدارکاتی نیز برای تیم مقابل پیکان و ماشین سازی در نظر گرفتیم. یک بازی دیروز هم در تاریخ 13 شهریور یا 14 شهریور باید انجام دهیم. شرایط سخت است اما به هرحال چاره ای نیست.

 

ازبکستان و کره فقط چند قبل از بازی به اردو می روند

 

اوادامه می دهد: وقتی 4 بازی انجام می دهی و لیگ تعطیل می شود، این قضایا اتفاق می افتد. به هر حال مساله تیم ملی است و باید تمرکزمان را روی رفتن به جام جهانی بگذاریم. قطعا شرایط تیم ملی مهم تر است و همه باید از برنامه های کی روش تمکین کنیم؛ البته من اطلاعاتی دریافت کردم که تیم ازبکستان 6 روز قبل از مسابقه به اردو می رود و یا کره جنوبی 4 روز قبل از مسابقه به اردو می رود. با این حال امیدوارم با درایت کی روش و بازیکنان تیم ملی به جام جهانی راه پیدا کند.این مساله برای همه افتخاری است؛ هرچند که باشگاه ها واقعا اذیت می شوند و عذاب می کشند.

 

باید به نظر کی روش احترام بگذاریم

 

قلعه نویی با اشاره به حضور 3 بازیکن تراکتورسازی در اردوی تیم ملی بیان می کند: به عقیده من باید به نظر کی روش درباره انتخاب بازیکنان احترام بگذاریم. باید اجازه دهیم او با افکار خودش و با نظرات شخصی تیمش را آماده کند. البته که در تیم من 3، 4 بازیکن دیگر هم بودند که می توانستند در ترکیب تیم ملی باشند اما به هر حال نباید ایرادی بگیریم.

 

شریفی بدشانسی آورد

 

وی درباره مصدومیت هایی که در روزهای گذشته برای بازیکنانش پیش آمده است، عنوان می کند: متاسفانه بدشانسی می آوریم. دیروز هم مهدی شریفی از ناحیه مچ پا دچار دررفتگی شد. انشاءالله مشکلی نیست و زود برمی گردد و همه بازیکنان سالم و سلامت در خدمت تیم باشند.

 

انتقاد از لغو جام شهدا

 

سرمربی تراکتورسازی در بخش دیگری از صحبت هایش به لغو مجدد مسابقات جام شهدا اشاره می کند: من نمی دانم چرا هیچ کاری را نمی توانیم درست و بابرنامه انجام دهیم. 37 سال است ما در برنامه ریزی مشکل داریم و اصلا چیزی به نام برنامه ریزی نداریم. شهدا برای ما قابل احترام هستند و به جای اینکه برگزاری این تورنمنت را در تقویم مسابقات اجباری کنند، این شرایط پیش می آید. جوان های 16، 17 ساله ای که شهید شدند تا آسایش را برای ما به ارمغان بیاورند، بسیار باارزش تر از این مسائل هستند. به نظر من خیلی راحت از کنار این عزیزان می گذاریم. البته وقتی در تمام مملکت شرایط از نظر برنامه ریزی همینطور است، نمی شود چیز دیگری گفت.

 

استقلال هم مثل چلسی و منچستریونایتد

 

برخی رسانه ها امروز خبر از جانشینی علیرضا منصوریان توسط قلعه نویی خبر دادند. سرمربی تراکتورسازی در این باره می گوید: من دوست ندارم در استقلال و جایی که در آن مسئولیتی ندارم  حرف بزنم اما برخی اوقات اتفاقاتی می افتد که باید صحبت کرد. علیرضا منصوریان مربی خوب و جوانی است که باید به او کمک کنند. تعجب می کنم که اینقدر از استقلال انتقاد می کنند. به هر حال برحی اوقات چنین شرایطی برای تیم های بزرگ رخ می دهد. مگر چلسی و منچستر یونایتد سال گذشته را فراموش کرده اید؟ برای هر تیمی این شرایط پیش می آید و انشاءالله استقلال هم به روزهای خوبش برمی گردد.

 

امکان ندارد جانشین منصوریان شوم

 

وی در پایان می افزاید: من عاشق کار کردن در تراکتورسازی هستم؛ شما از امیر قلعه نویی هرگز سراغ ندارید در نیمه راه تیمی را رها کرده و به تیم دیگری بروم. امکان ندارد چنین اتفاقی بیفتد. با عشق در تراکتورسازی کار می کنم و بازیکنانی داریم که معرفت دارند و واقعا از آنها انرژی می گیرم. من با دل و جان در تراکتورسازی کار می کنم و از شرایطم در این تیم راضی هستم. انشاءالله روند خوبی را در پیش بگیریم تا آخر فصل شرمنده هواداران نشویم.