واکنش باشگاه خونه‌به‌خونه بابل به بازگشت عمران‌زاده به استقلال

سفر علیرضا منصوریان به شهر بابل و عدم حضور وی در یکی از تمرینات استقلال و همچنین مشکلات آبی پوشان در خط دفاع استقلال در ۴ بازی گذشته لیگ برتر این شایعه را به وجود آورده که سرمربی استقلال برای بازگشت حنیف عمران‌زاده به جمع آبی پوشان راهی شمال کشور شده است. 

 برای پیگیری این موضوع با علی امیری مدیرعامل باشگاه خونه به خونه بابل تماس گرفتیم که وی درابتدای صحبت‌های خود در این مورد اظهار داشت: اولا که علیرضا منصوریان به دعوت مسئولان کشتی راهی مازندران شد و در چند ساعتی که فرصت داشت از او دعوت کردیم برای تماشای بازی خونه به خونه به ورزشگاه بیاید.

وی افزود: حنیف عمران‌زاده کاپیتان خونه به خونه است و ما روی این بازیکن سرمایه گذاری کرده و با او قرارداد دو ساله امضا کردیم. اصلا بحث بازگشت عمران‌زاده به استقلال مطرح نبود و این تنها یک گمانه زنی است.

امیری در پایان تاکید کرد: هیچ پیشنهادی از باشگاه استقلال و علیرضا منصوریان برای بازگشت عمران‌زاده یا جذب وی توسط باشگاه ما ارائه نشده و این مسئله از بیخ و بن غلط است. همان طور که گفتم ما روی عمران‌زاده به عنوان یکی از ارکان اصلی تیممان برای حضور در لیگ برتر حساب کردیم و نه تنها پیشنهادی از این سو دریافت نشده بلکه بازگشت او به استقلال و جدایی او از خونه به خونه فقط شایعه رسانه ای است.