حنیف عمران زاده بعد  از 7 سال حضور در استقلال در پایان فصل گذشته با نظر منصوریان در لیست مازاد استقلال قرار گرفت و حالا شایعه بازگشت او می تواند تبعات شدیدی برای سرمربی جوان آبی ها داشته باشد.

 

ماجرای شایعه بازگشت عمران زاده به استقلال به سفر چند روز پیش منصوریان به بابل برای تماشای بازی خونه به خونه برابر بادران تهران بر می گردد، جایی  که گفته می شود او جلسه با منصوریان برگزار کرد و در آنجا بحث هایی در مورد بازگشت عمران زاده به استقلال مطرح شد.

 

با این حال عمران زاده گزینه اول خط دفاعی استقلال نیست و در صورتی که جذب پادوانی به هر دلیلی عملی نشود استقلال از بین او و هادی عقیلی یکی را انتخاب می کند. البته با توجه به اختلاف بین رحمتی و عمران زاده کمی بعید به نظر می رسد او به این راحتی ها بتواند با استقلال قرارداد امضا کند.

 

مهدی رحمتی بازیکن بسیار مهمی برای منصوریان محسوب می شود و بی تردید کاری نمی کند که کاپیتان تیمش را دلخور کند و از همه این ها گذشته بازگشت عمران زاده به استقلال این موضوع را تایید می کند که منصوریان در خروج نام این بازیکن از لیست تیمش اشتباه کرده است که این موضوع در این شرایط ممکن است وجهه او را در بین هواداران استقلال خراب کند.