قلعه نویی: جواب زحماتم در استقلال را با جریمه گرفتم

امیر قلعه نویی درباره آخرین وضعیت مصدومان تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: خداراشکر که مصدومیت مهدی شریفی موجب نشد مدت ها از میدان دور باشد. من واقعا برای او ناراحت شدم اما اتفاقی بود که در تمرین افتاد و در یک صحنه هم شریفی و هم ادینیو یکدیگر را ندیدند و آن اتفاق رقم خورد.  این بازیکن از نظر استخوانی مشکلی ندارد و فکر می کنم به زودی به تمرینات عمومی اضافه شوند.

وی درباره دیگر مصدومان تیمش گفت: محسن بنگر مشکل خاصی ندارد. علیرضا رمضانی تمرین می کند و کرار و هادی محمدی که در بازی آخر ما مصدوم شده بودند یک نفرشان یعنی کرار از چند روزدیگر به ما اضافه می شود و محمدی هم گچ دستش را باز کرده و تمرین می کند.

قلعه نویی افزود: جا دارد از تیم پزشکی تراکتورسازی کمال تشکر را داشته باشم. پزشکان ما بهترین هستند به ویژه آقای دکتر صادقی که تلاش بسیاری کرده است.

سرمربی تراکتورسازی درباره حرف و حدیث های پراکنده پیرامون محل برگزاری مسابقه تراکتورسازی و پرسپولیس بیان داشت: ما در این زمینه مسوولیتی نداریم و بهتر است این سوال را از مسوولان مربوطه بپرسید. یقین دارم که آقای مدبر رییس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از مدیران خوب مملکت است و این قضیه را پیگری می کند. پیش از این نیز تا جایی که ما اطلاع داشتیم رییس جمهوری در سفری که به آذربایجان داشتند بودجه ای را برای ورزشگاه یادگار امام در نظر گرفتند. حالا باقی قضایا را دیگر بنده نمی دانم.

سرمربی اسبق استقلال تهران درباره این موضوع که مربیان ایرانی نمی توانند مطالبات خود را از باشگاه ها بگیرند اما خارجی ها با شکایت به پول خود میر رسند و نمونه اش نیز مانوئل ژوزه است که از پرسپولیسی ها شکایت کرده است خاطرنشان کرد: مگر کاری می توان کرد. من از استقلال، سپاهان و همین تراکتورسازی مطالباتی دارم و در واقع هرجا که رفته ام بخشی از قراردادم را نگرفته ام. آقایان زورشان به ما می رسد. هنوز هم قانون کاپیتولاسیون در ورزش ما وجود دارد. خارجی ها شکایت می کنند و پولشان را می گیرند آن وقت یک نفر مثل من هیچ کاری نمی تواند انجام دهد. جالب تر از همه آنکه مطلع شدم باشگاه استقلال جرایمی را هم برایم در نظر گرفته است. دست آقای فتح الله زاده و آقای افشارزاده درد نکند. تازه بنده 80 میلیون هم از آن سالی که قهرمان شدیم طلب دارم. 

قلعه نویی در پایان گفت: بنده قصد شکایت ندارم اما قرار بر این شده تا لایحه ای را تنظیم و به کمیته انضباطی بدهیم تا احقاق حق شود.