یک ماه صبر می کنیم تا منصوریان به استقلال دلخواهش برسد

حسن روشن اظهار داشت: چند روز پیش شنیدم که عبدالهی و فریبا به استقلال اضافه شدند. می توان حضور این قدیمی ها در استقلال را به فال نیک گرفت.بابت این موضوع به استقلال تبریک می گویم.

وی درباره شکست استقلال در بازی های تدارکاتی اش گفت: این شکست ها اصلا بد نیست. امیدوارم  از این بازی ها زیاد باشد و همه را هم ببازیم مشکلی هم نیست. چون بازی تدارکاتی را برای همین گذاشتند که مشکلات تیم ها مشخص شود نه برای نتیجه. مهم این است که از این بازی ها درس بگیریم و مشکلات تیم را از بین ببریم.

پیشکسوت استقلال افزود: روزی که تیم استقلال آمد و با تیم امید بازی کرد، من همانجا به منصور پورحیدری گفتم که این تیم در دفاع مشکل دارد. چند بازیکن استقلال که من اسم شان را هم نمی دانم، اصلا قیافه های شان هم در حد استقلال نبود چه برسد به بازی های شان.با همه این وجود نباید منصوریان را بسوزانیم. درست که او زود به استقلال آمد، اما حالا که آمده نباید او را بسوزانیم و باید تقویتش کنیم تا به کارش ادامه دهد.

روشن در خاتمه نیز گفت: یکی از عیوب استقلال در این چند سال اخیر این بوده که همیشه ترکیب های ثابت این تیم به هم می خورده. ما در این چند سال اخیر کم دیدیم که استقلال در دو سه هفته پشت سر هم با یک ترکیب ثابت به میدان برود. این عیب را تیم منصوریان هم دارد که باید برای مرتفع کردن آن بکوشد. ما این یک ماه را هم صبر می کنیم تا منصوریان این تیم را به مرحله دلخواهش برساند. اگر از این یک ماه استفاده بهینه نشود، دیگر تیم درست بشو نیست و فصل بسیار سختی را پیش رو خواهیم داشت.