خداداد:دایی وکریمی به زورآشتی نمیکنند

خداداد عزیزی در رابطه با غیبت برخی از بازیکنان سرشناس مثل علی کریمی در لیست تیم ستارگان ایران اظهار داشت: قرار نیست که تمام بازیکنان خوب ادوار گذشته در یک لیست جمع شوند. علی پروین قطعا سعی کرده بهترین ها را دعوت کند اما باز هم نفراتی هستند که بتوانند در میان ستارگان فوتبال ایران حضور داشته باشند. امیدوارم کسی از اعلام این لیست ناراحت نشده باشد چون بیشتر از این نمی شد بازیکنانی را برای این مسابقه دعوت کرد. 

وی همچنین افزود: درباره علی کریمی هم باید بگویم برای خود من هم سوال بود که چرا در این لیست حضور ندارد. وقتی از علی پروین پرسیدم گفت که با او صحبت کرده و کریمی اعلام کرده مصدوم است. البته علی کریمی در لیست مهمانان ویژه حضور دارد. 

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه برخی بعد از چند سال به دنبال آشتی دادن علی دایی و علی کریمی هستند تصریح کرد: وقتی خودشان دوتا نمی خواهند آشتی کنند چرا یکسری به زور می خواهند این کار را انجام دهند. اگر قرار است آشتی صورت بگیرد باید از ته دل باشد نه اینکه بیایند در یک مسابقه روی یکدیگر را ببوسند اما چیزی تغییر نکند. من اعتقاد دارم که نباید برای این کار اصراری صورت بگیرد. اگر این اتفاق قرار باشد رخ دهد قطعا آن را با رضایت هر دو طرف در آینده ای نزدیک انجام می دهیم.

عزیزی در ادامه بیان داشت: علی آقا اصرار زیادی داشت که در بازی امسال مثل سال گذشته شکست نخوریم. صحبت من هم دقیقا همین بود که امسال تیمی به زمین برود که بازنده نباشد. پروین هم دیروز نمی دانم به شوخی یا جدی مرا تهدید کرد و گفت خداداد اگر ببازیم فلان اتفاق می افتد که من هم ترسیدم و گفتم چشم علی آقا سعی می کنیم که این بار برنده باشیم. بنابراین پروین تصمیم گرفته امسال از بازیکنانی در لیست نهایی اش استفاده کند که واقعا آماده باشند و از امروز هم در تمرینات شرکت کنند. دیگر مثل پارسال نیست که نفراتی نیم ساعت مانده به بازی به تیم اضافه شوند و به زمین بروند.

وی همچنین افزود: پروین به من می گفت دوست ندارم مربی تیمی باشم که از پیش بازنده است. حالا می خواهد تیم روبروی ما ستارگان لالیگا باشد یا منتخب جهان. امروز و فردا در ورزشگاه دستگردی تمرین می کنیم و قطعا بهترین و آماده ترین نفرات به میدان می روند. 

عزیزی درباره پست جواد نکونام مبنی بر اینکه بازی خداحافظی نمی خواهد و احتمالا در مسابقه روز پنجشنبه هم حاضر نمی شود گفت: ابتدا قرار بود بازی پنجشنبه برای تقدیر از جواد نکونام باشد اما به دلیل برخی سوءتفاهمات که بین او و مسئولان باشگاه هنرمندان به وجود آمده بود جواد گفت من در این مسابقه شرکت نمی کنم. محمدرضا مهدوی با من تماس گرفت و گفت که با جواد شرکت کنم. من هم سعی کردم پادرمیانی کنم و در نهایت روز گذشته جلسه مشترکی را برگزار کردیم. 

وی افزود: بعد از این جلسه قرار شد بازی خداحافظی نکونام 21 آبان برگزار شود و البته او قرار است در مسابقه روز پنجشنبه هم شرکت کند. از این متنی که منتشر شده بی خبرم اما اگرواقعا جواد بازی خداحافظی اش را زیر سوال ببرد یا در این بازی به عنوان یکی از ستارگان ایران شرکت نکند شخصا از دست او دلخور می شوم. چون تا اخرین ساعات دیروز طی صحبتی که با هم داشتیم قرار بود یکی از حاضران در این مسابقه باشد.

پیشکسوت فوتبال ایران درباره اینکه خودش و یکسری از پیشکسوتان و عدم شفافیت مالی باشگاه هنرمندان ایراد گرفته بودند گفت: ما یکسری ابهامات درباره بازی سال گذشته داشتیم. بعد از صحبت هایی که من و چند تن از دوستان با رسانه ها داشتیم حسین یاریار با اسناد و مدارک به دیدار علی پروین رفته بود و ثابت کرده بود که باشگاه هنرمندان به خاطر بازی سال گذشته بدهی بالا آورده است. آن طور که شنیدم یکسری چک برای مسابقه سال پیش دست برخی از افراد است که هنوز هم نقد نشده است. طی صحبتی که پروین با من داشت قرار شد به این دوستان کمک کنیم. من هم به پروین گفتم که روی حرف شما حرف نمی زنم و به همین خاطر قرار شد این بازی برگزار شود.

وی درپایان درباره حضور برخی از هنرمندان در ترکیب تیم ستارگان و اعتراض آنها نسبت به بازی نکردن شان در مسابقه سال گذشته اظهار داشت: بله. سال پیش هم این قضیه برای برخی از هنرمندان دلخوری هایی را به وجود آورد اما معمولا با توجه به اینکه باشگاه هنرمندان این مسابقات را برگزار می کند آنها از چند هنرمند دعوت می کنند که در کنار فوتبالیست ها حضور داشته باشند. دیگر درباره بازی کردن یا نکردنشان پروین تصمیم می گیرد. من سال قبل هم این صحبت را کردم اما از آن بد برداشت شد. حرفم این است که اگر ستارگان سینمای اسپانیا هم با بازیکنان لالیگایی به ایران می آمدند می شد توافق کنیم مثلا هشت بازیکن فوتبال به زمین بروند و سه نفر هم از هنرمندان باشند اما حالا که همه آنها جزو ستارگان فوتبال دنیا هستند ما باید بهترین بازیکنان را به زمین بفرستیم. اگرچه سال پیش با همین بازیکنان هم باختیم اما درصد ریسکش کمتر است.