رحمتی لیدر و بزرگتر استقلال است

رضا حسن‌زاده گفت: من فکر می‌کنم دیدن استقلال در این شرایط بسیار سخت است چراکه این تیم همیشه جزو مدعیان بوده است. با این حال باید به تیم منصوریان زمان داد چراکه من علی را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم که می‌تواند تیم را از این وضعیت نجات دهد.

 

او ادامه داد: منصوریان بازیکنان خوبی دور هم جمع کرده است اما فکر می‌کنم این بازیکنان با هم هماهنگ نیستند واز نظر من نمی‌دانند که سرمربی از آنها دقیقا چه چیزی می‌خواهد. این ضعف بزرگ استقلال است که بازیکنان باید بدانند در چه تیمی بازی می‌کنند. استقلال مثل تیم‌های قبلی‌شان نیست که کمتر دیده شوند و در اینجا هر حرکت آنها زیرذره‌بین است.

 

مدافع سابق استقلال در مورد خریدهای این تیم هم می‌گوید: استقلال فصل گذشته را بسیار رویایی آغاز کرد و در پایان هم در سه، چهار هفته پایانی قهرمانی را از دست داد ضمن اینکه این تیم تا فینال جام‌حذفی هم بالا آمد و به دلیل در اختیار نداشتن سجاد شهباززاده  و خسرو حیدری نتیجه را واگذار کرد. این‌ها نشان می‌دهد که استقلال فصل پیش تیم قوی‌ای بود و به همین دلیل من فکر می‌کنم اینقدر تغییر در تیم لازم نبود. با این حال این تصمیم منصوریان بوده و همه باید از آن حمایت کنیم.

 

حسن‌زاده در مورد شایعه قهر رحمتی هم می‌گوید: رحمتی لیدر و بزرگتر  تیم است و طبیعی است که نگرانی‌اش منطقی است. البته در استقلال همیشه شایعه وجود دارد و من نمی‌دانم این موضوع چقدر درست است که او قهر کرده است یا نه. با این حال من فکر می‌کنم مهدی رحمتی هم آدم خوبی است و هم از نظر فنی یکی از بهترین‌های ایران است و ناراحتی او به خاطر تیم بوده است.