شاگردان پروین از ستارگان لالیگا شکست خوردند

تیم های ستارگان ایران و ستارگان لالیگا در دیداری دوستانه از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 1-4 به سود ستارگان لالیگا به پایان رسید

 

ترکیب دو تیم

 

ستارگان ایران:

نیما نکیسا، علیرضا امامی فر، محمد نوازی، مهدی هاشمی نسب، محمد رضا مهدوی، بهروز رهبری فر، علی کریمی، کریم باقری، علیرضا نیکبخت، خداداد عزیزی، رسول خطیبی

ستارگان لالیگا:

جین کاپدویلا، خوزه امیلیو آماویسکا، گایزکا مندیتا، پدرو کونتراس گونزالس، فرانسیسکو پاوون باراهونا، فرانسیسکو سانز، آلبرت لوکه، ماکله له، لوییز گارسیا، فرناندو مورینتس، فرانچسکو کوکو

نیمه اول

 

در دقیقه 4 اولین موقعیت جدی ایران شکل گرفت و رسول خطیبی در حالی که با دروازه بان تیم ستارگان لالیگا تک به تک شده بود، موفق به گلزنی نشد. در دقیقه 15 شوت محکم و خطرناک مندیتا را نکیسا با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد. ضربه کرنر را مورینتس به شکل خطرناکی روانه دروازه ایران کرد ولی باز هم نکیسا مانع باز شدن دروازه اش شد.

در دقیقه 22 ضربه سر خطرناک مندیتا در دستان نکیسا قرار گرفت. در دقیقه 27 پاس در عمق مندیتا به مورینتس رسید و مورینتس با از خود گذشتگی لوییز گارسیا را در موقعیت دروازه خالی قرار داد و لوییز گارسیا به سادگی دروازه را باز کرد. در دقیقه 36 روی یک کار تیمی مورینتس در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای زمینی توپ را به گوشه دروازه نکیسا فرستاد. در دقیقه 40 روبن د لارد با فرار از بین دو بازیکن ایران، گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول این دیدار با برتری 3-0 ستارگان لالیگا به پایان برسد.

نیمه دوم

 

در دقیقه 52 ستارگان ایران صاحب ضربه آزاد شد که ضربه حلالی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه57 رضا عنایتی با پاس ادموند بزیک در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه بغل پا گل اول ایران را به ثمر رساند. در دقیقه 63 عنایتی باز هم با دروازه بان تک به تک شد اما این بار پاوون توپ را از پشت زد و گلر ستارگان لالیگا هم از این فرصت استفاده کرد و توپ را در اختیار گرفت.

در دقیقه 66 شوت محکم محمد پروین از پشت محوطه جریمه با اندکی اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 70 پاس زیبای مندیتا،  آلبرتو لوکه را صاحب توپ کرد و او هم با ضربه ای دقیق گل چهارم را وارد دروازه کرد. در دقیقه 78 لوییز گارسیا می توانست گل پنجم تیمش را به ثمر برساند که واکنش زیبای فنایی مانع گلزنی او شد.

در دقیقه 83 مورینتس با جا گذاشتن چند بازیکن ضربه اش را روانه دروازه کرد اما توپ به مهدوی برخورد کرد. آخرین موقعیت ستارگان ایران در دقیقه 87 توسط محمد پروین از دست رفت و به این ترتیب این دیدار دوستانه با برتری 4-1 ستارگان لالیگا به پایان رسید.