با اینکه نزدیک به 48 ساعت از دیدار دوستانه ستارگان ایران و ستارگان لالیگا می‌گذرد، حواشی این دیدار به اصطلاح خیرخواهانه که قرار بود به مناسبت خداحافظی نکونام از میادین فوتبال برگزار شود، تمام نشده است.

پس از انتشار یک متن اعتراضی به حضور نیافتن نکونام از سوی سید جواد هاشمی که حاوی کلماتی دور از شان کاپیتان اسبق تیم ملی بود، واکنش های منفی زیادی به این بازیگر سینما وارد شد. 

مسعود نکونام، برادر جواد نکونام آخرین نفری است که در صفحه‌ رسمی‌اش در اینستاگرام به سید جواد هاشمی تاخته و با قراردادن تصاویری از نکونام رو در روی بازیکنان بزرگ فوتبال جهان از قبیل مسی، پویول، دیماریا، ژاوی و رونالدو، خطاب به سید جواد هاشمی نوشته‌است:

این عکس مختص به بازیه بارسلونا و اوساسونا نیس و این آقایون هم فقط دور هم جمع شدند یک عکس یادگاری گرفتند. همین و بس. اینها کاپیتان تیم های خودشون هم نیستند. همه میدانند که چه شده و چرا جواد نکونام نیامده بازی کنه. مردم عاقل تر از این حرفها هستند. انسانیت به ریش نیست به ریشه است.

در پست دیگری، مسعود نکونام اظهار داشته:

تا به حال این بازیکنا رو از نزدیک دیدین. باهاشون چطور دست دادین. عکس یادگاری یا سلفی گرفتین؟ از کنارشون چطور رد شدین؟ آیا لباس هایشان برایتان فرستادن؟ چیز هایی که برای ما خاطرس برای آقای سیاهی لشگر آرزوس. آب که سر بالایی میره... 

باید منتظر بمانیم و ببینیم این ماجرا به همین جا ختم می‌شود یا بیش از این ها جلو خواهد رفت؟!