چرا استقلال هیچ وقت پرسپولیس نمی شود؟!

استقلال در فاز حمله هم با مشکلات و ضعف های عدیده ای مواجه است. انها به سختی گل می رنند و بطور کلی فرصت های گلزنی بسیار کمی روی دروازه حریفان خلق می کنند.

خریدها و ستاره های میلیاردی منصوریان هم بازدهی مناسبی نداشته اند تا جایی که  سرمربی بحران زده ابی ها در خط دفاع بدنبال جذب پادوانی به جای کنعانی زادگان بوده و نسبت به بازگشت عمران زاده مقاومت می کند و در هافبک نفوذی هم خبر می رسد که بختیار رحمانی به احتمال فراوان مقابل ماشین سازی نیمکت نشین شده و فرشید اسماعیلی فیکس می شود و البته منصوریان تصور می کند با خرید مجتبی حقدوست می تواند مشکل تغذیه هر چه بهتر مهاجمانش را حل کند.

تیم منصوریان که با هیاهو و امیدهای کاذب لیگ را شروع کرده بود هر هفته به امید برد در هفته و دیداری دیگر  به مصاف رقبا رفت اما دریغ از یک پیروزی.انها حتی مقابل پاس همدان و شهرداری فومن دو حریف لیگ دویی خود هم گل خوردند و باختند و مساوی کرده و به برد نرسیدند. این استقلال حتی در دو دیدار لیگ هم از اشتباهات داوزی منتفع شده. در واقع انها نه با بدشانسی بازی ها و امتیازها را به حریفان رسمی و تدارکاتی واگذار کرده اند و نه از اشتباهات داوری. به همین دلیل هم کارشناسان و اهالی فوتبال به دور نما و اینده تیم هیچ امیدی نداشته و چه بسا که مسوولان باشگاه هم در سایه این ناامیدی است که اسکوچیچ را در اب نمک خوابانده، فرهاد مجیدی را به عنوان ابزاری برای مهار حاشیه ها و برخورداری تیم از حمایت هواداران ناراضی مدنظر دارند و حتی در این مقطع هم با انتخاب بهناش فریبا به عنوان مدیرفنی برای سرمربی تیم اقا بالاسر تراشیده اند.

 

این وضعیت استقلال و منصوریان کاملا برخلاف وضعیت برانکو و پرسپولیس در اوایل فصل گذشنه است.تیم برانکو هم فصل قبل و در هفته های اغازین قعرنشین بود اما ارایه بازی های زیبا و تماشاگر پسند،خلق موقعیت های متعدد گلزنی و به نمایش گذاشتن فوتبالی کاملا هجومی از یکسو و محروم شدن چهار داور هشت بازی نخست پرسپولیس بخاطر اشتباهات محرز و مکرر به ضرر این تیم موجب شده بود همه اهالی فوتبال از برخی پیشکسوتان همیشه معترض پرسپولیس گرفته تا رسانه ها حتی کارشناسان بی طرف و یا استقلالی تاکید کنند که پرسپولیس نتایج خوبی کسب کرده و مدعی خواهد شد.هواداران پرسپولیس هم کاملا به اینده تیم بحران زده شان امیدوار بودند و نهایتا با حمایت خود تیم قعرنشین را به یک مدعی تبدیل کردند اما......نوع نمایش و یازی هایی که از استقلال مدل 95می بینیم موجب شده تا هیچ طیف و گروهی به اینده این تیم امیدوار نباشد.

 

بله! این استقلال با این تفکرات و این وضعیت براحتی از بحران خارج نخواهد شد و چه بسا ناکامی در دربی انها را متلاطم تر از وضعیت کنونی کرده و غرق در حاشیه و بحران هایی جدید کند.