جهانگیری در تمرینات شاگردان کی روش حاضر شد

در حالی که قرار بود تمرین تیم ملی از ساعت 17:30 امروز آغاز شود، به‌دلیل حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور با 40 دقیقه تأخیر آغاز شد.

* بخش اول تمرین تیم ملی گرم کردن زیر نظر میکو و انجام تمرینات استقامتی زیر نظر دکتر دیه‌گو بود و دروازه‌بان‌ها نیز به‌صورت اختصاصی زیر نظر دن گاسپار تمرین کردند.

* امروز نیز مانند تمرینات دو روز گذشته 20 بازیکن در تمرین حضور داشتند و پنج بازیکن لژیونر فوتبال کشورمان که در لیگ‌های روسیه و هلند بازی می‌کنند، غایب بودند.

* با توجه به اینکه کارلوس کی‌روش تمرینات تیم ملی را به‌صورت ویژه دنبال می‌کند قرار بود رسانه‌ها فقط 15 دقیقه ابتدایی تمرین را پوشش دهند، اما حضور اسحاق جهانگیری تمرین را تحت تأثیر قرار داد و رسانه‌ها 40 دقیقه از تمرین تیم ملی را تماشا کردند. مسئولان تیم ملی البته از خبرنگاران خواستند که محل تمرین را ترک کنند. بدین ترتیب برنامه امروز تیم ملی به هم خورد و همانند روزهای گذشته نبود.

* یکی دیگر از بخش‌های تمرین تیم ملی تقسیم شدن بازیکنان به دو دسته آبی و نارنجی بود که بازیکنان پس از کار با توپ و مرور تمرینات تاکتیکی فوتبال درون تیمی را در زمینی کوچک در دستور کار قرار دادند.

* کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز با بازیکنان تیم‌های جوانان دختر و پسر کشورمان نیز گفت‌وگو کرد و در پایان با آنها عکس یادگاری گرفت. کی‌روش در جمع فوتبالیست‌های جوان کشورمان گفت: تک تک شما باید یک تیم باشید و در کنار هم برای پیروزی و موفقیت متحد شوید. موفقیت و آینده از آن شماست و باید به خاطر خودتان بیشتر تلاش کنید.