تمجید کی روش از حضور جهانگیری در تمرین تیم ملی/آماده رویارویی با قطر هستیم

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در تمرین تیم ملی که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: جناب آقای گودرزی و جهانگیری، سجادی و پروین برای حضورتان در تیم ملی فوتبال ایران از صمیم قلب تشکر می‌کنیم. به واقع شما به قلب فوتبال ایران یعنی ورزشگاه آزادی آمدید و از شما تشکر می‌کنم.

وی افزود: ازصمیم قلب از همه تشکر می‌کنم و این کار بزرگی برای تیم ملی فوتبال ایران بود. حضور حضرتعالی (جهانگیری) را افتخار بزرگی برای خود می‌دانیم و یکی از افتخاراتی است که در ذهن ما می‌ماند البته این را به عنوان هدیه نگاه نمی‌کنیم بلکه وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. در 5 سال گذشته از زندگی خود سعی کرده‌ام به همراه کادرفنی و مربیانی که با آنها کار می‌کنم جایگاه پیراهن تیم ملی ایران را در جایگاه رفیعی قرار دهیم و حضور حضرتعالی به ما کمک می‌کند که مسیر را مستحکم‌تر از گذشته ادامه بدهم و باردیگر تشکر می‌کنیم از حضور حضرتعالی و هیچ وقت امروز را فراموش نخواهم کرد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: به نمایندگی از خانواده بزرگ فوتبال سلام ما را به دکتر روحانی و اعضای دولت برسانید و باردیگر از حضور شما تشکر می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان حرف‌هایش گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و آماده رویارویی با قطر هستیم البته صعود به جام جهانی به واقع مثل کوه‌نوردی و فتح قله اورست است و مطمئنا چند روز آرامی خواهیم داشت اما طوفان‌هایی است که امیدوارم دست در دست هم آنها را پشت سر بگذاریم.