این روزها مخالفت برانکو ایوانکویچ در مورد بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس یک سوال مهم را به وجود آورده است، چطور او مهدی طارمی را به سادگی بخشید اما اجازه بازگشت مدافع راست خود را نمی‌دهد؟ مهدی طارمی و رامین رضاییان در جدایی از پرسپولیس و پیوستن به ریزه اسپور مرتکب یک اشتباه مشابه شدند و آن هم این بود که با پشت کردن به هواداران پرسپولیس، این تیم را ترک کردند. تنها تفاوت این ۲ در نوع جدا شدن آنها بود، رضاییان در شرایطی که با پرسپولیس قرارداد داشت به شکلی عجیب قراردادش را فسخ کرد و به ریزه اسپور رفت اما طارمی قرارداد نداشت و در حالی که با باشگاه برای تمدید قرارداد تفاهم کرده بود به یکباره سر از ترکیه درآورد و با ریزه اسپور قرارداد امضا کرد.

هرچند از نظر اخلاقی رفتار رضاییان کمی بدتر از طارمی بود اما جدایی هر ۲ بازیکن به یک اندازه هواداران پرسپولیس را ناراحت کرد و حالا رفتار دوگانه برانکو با این بازیکنان برای هواداران این تیم جای سوال‌های زیادی را به وجود آورده است.

اما نکته جالب در مورد دلیل رفتار دوگانه برانکو با این دو بازیکن است که می‌تواند کلید این معما باشد. برانکو بعد از جدایی طارمی از پرسپولیس هرگز نتوانست مهاجمی جذب کند، او قصد داشت کاوه رضایی را جانشین آقای گل فصل گذشته لیگ برتر کند اما او ترجیح داد در نهایت با استقلال قرارداد امضا کند. زمانی که طارمی قصد بازگشت به پرسپولیس را داشت برانکو بازیکنی در کلاس او نداشت و به همین دلیل با بازگشت آقای گل فصل گذشته لیگ برتر موافقت کرد.

اما پرسپولیس در پست رضاییان هم حسین ماهینی و هم صادق محرمی جوان را جذب کرده است و طبیعی است که با آوردن او تیمش به هم می‌ریزد و به همین دلیل هم برانکو موافق بازگشت رضاییان نیست. بی‌تردید ماهینی حاضر نیست در پرسپولیس نیمکت‌نشین شود و البته رامین رضاییان هم بازیکنی نیست که بتوان از نام او به سادگی عبور کرد.

اما اینکه هنوز بازگشت رضاییان به پرسپولیس نهایی نشده است دلیل دیگری هم دارد و آن هم این است که بازیکنان این تیم چندان رابطه خوبی با او ندارند. زمانی که طارمی قصد داشت به پرسپولیس برگردد تعداد زیادی از بازیکنان پرسپولیس در صفحه‌های شخصی خود در اینستاگرام بازگشت او را خوشامد گفتند و تلاش زیادی کردند که برانکو را راضی به این اتفاق کنند اما در مورد رضاییان این اتفاق نیفتاده است و طبیعی است که برانکو در این شرایط نمی‌خواهد تیمش را به هم بریزد. گفته می‌شود رضاییان با چند بازیکن دانه درشت پرسپولیس اختلاف دارد و به همین دلیل آنها از بازگشت او چندان استقبال نمی‌کنند.