علیرضا اکبرپور معتقد است که استقلال عملکرد قابل‌دفاعی نداشته است و مشکلات مدیریتی را در عدم نتیجه گیری این تیم دخیل دانست.

 

وی گفت: «در وهله اول مهم‌ترین عامل مدیریت باشگاه است. وقتی مدیر عوض می‌شود ناهماهنگی به وجود می‌آید و تیم لطمه می‌خورد. استقلال همچنین خریدهای زیادی داشته که نیاز به مچ‌شدن دارند و تا راه بیفتند زمان می‌برد.»

 

اکبرپور افزود: «این تعطیلات فرصت خوبی برای استقلال است تا بازیکنان به هم عادت کنند و با زوج‌سازی بتوان تیم را هماهنگ کرد. باید افکار منصوریان به تیم القاء شود تا در ادامه تیم متفاوت‌تری ببینیم که این موضوع مستلزم بازی‌های تدارکاتی و تمرین‌های مداوم است.»

 

وی همچنین اظهار داشت: «نتایج بازی‌های تدارکاتی مهم نیست و امیدوار است روند بردهای استقلال پس از بازی برابر راه‌آهن ادامه داشته باشد.»

 

هرکول‌جیبی آبی‌ها در پاسخ به تشبیه جابر انصاری به او گفت: «جابر بازیکن خوبی است و از همون روز اولی که آمد گل زد و مؤثر ظاهر شد. از نظر سرعتی‌بودن و استایل بدنی به هم شباهت داریم، ولی خُب تفاوت‌هایی هم هست. من معمولاً لب‌خط بازی می‌کردم و به محوطه جریمه نفوذ داشتم که خُب جابر هم حُسن‌های دیگری دارد. من حیث‌المجموع بازیکن خوبی است و بله، شباهت‌هایی هم داریم.»

 

اکبرپور که یکی از بهترین پیستون‌های دهه هفتاد فوتبال ایران بود، در انتها گفت: «بنده هم می‌دانم که هوادار دیگر برد می‌خواهد، اما از آنها خواهش می‌کنم که کمی صبور باشند. منصوریان هم مربی جوانی است. البته تجربه‌های خوبی دارد، اما به نظرم باید از تیم حمایت کرد تا این بازیکنان جدید هم با بقیه هماهنگ شوند.»