ستاره‌ها آمدند ، تیم رویایی شد

تمرین روز سه شنبه شاگردان کی روش با اضافه شدن پنج لژیونر جذاب تیم ملی برگزار شد. سردار آزمون، سعید عزت اللهی، علیرضا جهانبخش، میلاد محمدی و رضا قوچان نژاد در فاصله 48 ساعت تا شروع دیدارهای تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به تمرینات تیم ملی اضافه شدند تا تیم پر مهره کی روش رویایی شود.

 

این بازیکنان که این روزها در تیم های خود شرایط فوق العاده ای دارند، با آمادگی کامل به تهران آمدند تا سرمربی تیم ملی هیچ نگرانی از بابت دیر اضافه شدن آنها به تمرینات خود نداشته باشد. آزمون و عزت اللهی که باید پس از بازگشت از دیدارهای ملی برای مسابقات جام باشگاه های اروپا آماده شوند، از بازیکنان اصلی تیم ملی در مرحله قبلی مسابقات بودند و جهانبخش حالا با درخشش در پیراهن سفید و قرمز آلکمار این نوید را به فوتبال دوستان ایرانی داده که تا سالها نگران این منطقه از زمین نباشند.

 

 

 

قوچان نژاد نیز پس از چند فصل به فوتبال هلند بازگشته و در تیم خود جایگاه ثابتی دارد تا در کنار میلاد محمدی شانس زیادی برای حضور در ترکیب تیم ملی داشته باشند.

 

 

 

 

کی روش اما در کنار این لژیونرهای جذاب و قبراق ستاره های پرشماری در تهران دارد. ستاره هایی که برای انتخاب 20 بازیکن برتر آنها ساعتها با کادر فنی خود و کلنجار رفت و چه خبری برای فوتبال ایران بهتر از اینکه حالا شاید بیش از دو تیم ملی آماده در اختیار داریم و دیگر لازم نیست از ترکیبی وصله دوزی شده استفاده کنیم.

 

 

 

برای رونمایی دوباره کی روش از تیم جوان و سر حالی که در اختیار دارد لحظه شماری می کنیم و بی تاب شب شلوغ آزادی هستیم تا مانوری از تمام داشته های فوتبال ایران برابر قطری هایی به نمایش بگذاریم که با تکیه بر دلارهای نفتی خود می خواهند چهره ای متفاوت از خود به یادگار بگذارند.