بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال در باره‌ی دیدار تیم ملی ایران با تیم ملی قطر گفت: بازی با قطر همیشه حساسیت‌های خاص خود را دارد. چون قطر یک تیم بین‌المللی است و اکثر بازیکنان این تیم فقط پاسپورت قطری دارند، پس نمی توانیم اسم آن‌ها را قطر بگذاریم. ولی همیشه تیم ما یک سر و گردن بالاتر بوده است و همیشه در بازی با این تیم برنده بوده‌ایم.

 

او ادامه داد: همه‌ی بازی‌هایی که من در ترکیب تیم ملی برابر قرار بازی کردم با برد همراه بود و فقط یک بازی همراه با تیم ملی نوجوانان را یادم می‌آید که بازی را باختیم.

 

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که بعد از علی دایی با 3 گل زده بهترین گل‌زن تیم ملی به شمار می‌رود، در این مورد عنوان کرد: از این موضوع خوشحالم. به اصطلاح من گربه سیاه‌ قطر بودم. یادم می‌آید یک بازی که بدون تماشاگر برگزار میشد و فیلیپ تروسیه سرمربی آن‌ها بود و من یک گل زدم. یک بازی دیگر که برونو متسو سرمربی آن‌ها بود و در آن بازی هم گل زدم. خداروشکر خاطره‌های خوبی از بازی با قطر دارم و همیشه آن‌ها را برده‌ایم.

 

علیرضا نیکبخت واحدی بهترین خاطره خود را در تیم ملی برابر قطر توصیف کرد و افزود: زمان برانکو یک بازی در مقابل قطر داشتیم وحضورم در ترکیب اصلی تیم 50/50 بود. برانکو من را به بازی فرستاد و توانستم گل بزنم. آن بازی برایم خاطره‌های خوشی دارد.

 

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد بازی تیم ستارگان ایران برابر ستارگان لالیگا و حواشی این تیم گفت: بازی خیلی خوبی برگزار کردیم. این بزرگان را خیلی سخت است که در ایران دور هم جمع کنیم. هر کسی عرق ملی داشت در این بازی حاضر شد و من کاری به سایر مسائل ندارم. چون پرچم ایران وسط بود.

 

او در پایان در مورد بازیکنان تیم ملی و مقایسه این بازیکنان با مقدماتی 4 سال و همینطور شانس صعود ایران پیش ادامه داد: تقریبا همان پیکره جام جهانی قبلی حفظ شده است و جوان‌های در این تیم وجود دارد که استعدادهای خوبی هستند.

 

وی ادامه داد: ما خوشحال می شویم که به جام جهانی برویم، چون همه برای پرچم ایران بازی می کنند و امیدواریم که به جام جهانی صعود کنیم.