تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی و در حالی برگزار شد که تماشاگران در محل تمرین آبی‌پوشان حضور نداشته و بازیکنان در فضایی کاملا ساکت برنامه‌های تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

* محسن کریمی و مگویان دو غایب تمرین تیم فوتبال استقلال بودند.

* فرشید باقری بعد از پشت سر گذاشتن آسیب‌دیدگی در محل تمرین تیمش حاضر شد و امروز به صورت جداگانه در کنار مجتبی حق‌دوست زیر نظر مربی بدنساز و انگلیسی استقلال تمرین کرد.

* یک فرد میانسال و جانباز امروز در حالی که روی ویلچر نشسته بود به محل تمرین آبی‌پوشان آمد و از نزدیک برنامه‌های استقلالی‌ها را زیر نظر گرفت.

* علی چینی امروز با ظاهر و سیمایی جدید در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و تغییر چهره او به حدی بود که همه تصور کردند سرمربی تیم استقلال در حال انجام بازی تنیس‌ فوتبال با بازیکنان است. استقلالی‌ها هم وقتی چینی را دیدند با وی شوخی می‌کردند و تغییر چهره‌اش را به رخ او می‌کشیدند.

* با گذشت 30 دقیقه از آغاز تمرین امروز استقلال گرد و خاک شدیدی به شکل طوفان در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی آغاز شد تا جایی که برای یکی دو دقیقه برگزاری تمرین آبی‌پوشان را مختل کرد. گلرهای تیم استقلال همه که زیر نظر بابازاده تمرین می‌کردند تمرین امروز را متوقف کرده و منتظر ماندند تا طوفان و گرد و خاک به پایان برسد. هنگامی که باد شدید سرعت گرفت دوربین «هلی‌‌شات» استقلال دچار مشکل شد و یکی از اعضای کادر فنی که مسئول جابه‌جلایی این دوربین را در هوا دارد مجبور شد آن را به پایین بکشد تا دوربین از کنترل او خارج نشود.

 

* در بخش اول تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در قالب گروه‌های 4 نفره کار تاکتیکی انجام دادند در بخش بعد مدافعین از مهاجمان و  هافبک‌ها جدا شدند و بازیکنانی مثل حیدری، مجیدی، رابسون، ذکی‌پور، اسماعیلی و حسینی زیر نظر محمد خرمگاه کار تدافعی انجام دادند. بقیه بازیکنان هم  زیر نظر سرمربی تیم استقلال ضربه به سمت دروازه می‌زدند که خود منصوریان توپ را برای بازیکنان آماده می‌کرد تا آنها به دقت به سمت گل ضربه بزنند. در این آیتم کری کاوه رضایی با رحمتی و خود منصوریان با حسین حسینی جالب توجه بود.

*تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی به پایان رسید که گرد و خاک کاملاً قطع شد و استقلالی‌ها در شرایط طبیعی به کار تاکتیکی خود پایان دادند.

تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت 17:30 در دیداری دوستانه به مصاف صبای قم در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی خواهد رفت.