چرا هافبک پرسپولیس ساز جدایی کوک کرد؟

ساسان انصاری هنوز از پرسپولیس جدا نشده است، او خواهان رضایت نامه شده چون تصور می کند با وجود امید عالیشاه و وحید امیری به او فرصت بازی نمی رسد.

 

تکلیف انصاری امروز مشخص خواهد شد. پرسپولیس تا دوشنبه باید یک بازیکن را از لیست خارج کند تا مقدمات بازگشت رامین رضاییان فراهم شود.

 

گفتنی است پیش از این جلسه ای در همین خصوص میان برانکو ایوانکوویچ و انصاری برگزار شده و سرمربی پرسپولیس با درخواست این بازیکن برای جدایی موافقت کرده است.

 

انصاری در شرایطی جذب شد که قرار بود قرارداد عالیشاه طبق نظر و تاکید برانکو تمدید شود. مذاکرات باشگاه با امیری هم آغاز شده بود و در این گیرودار خبر توافق و عقد قرارداد با انصاری که در بازار نقل و انتقالات خبری از پیوستن او به پرسپولیس نبود منتشر شد.

 

بعد از جذب انصاری باشگاه با عالیشاه و امیری هم به توافق رسید تا پرسپولیس سه هافبک چپ تخصصی داشته باشد. سه هافبک چپی که بی شک در زمره بهترین های لیگ بودند.

 

عالیشاه با شش گل و نه پاس گل، انصاری با نه گل و چهار پاس گل و امیری هم به عنوان یک ملی پوش و ستاره ای که هم استقلال خواهانش بود و هم پرسپولیس.

 

به این جمع احسان الوان زاده هافبک چپ زیر 23 سال و  لیگ یکی هم اضافه شد. فرشاد احمدزاده که البته به عنوان هافبک راست مدنظر برانکو بود و هست نیز فصل قبل در نیم فصل اول و دو سال در تراکتور به عنوان گوش چپ بازی کرده بود.

 

شما باشید به ستاره ای مانند انصاری که روند رو به رشدی را طی می کرد و باید یک فصل روی نیمکت پرسپولیس بنشیند حق نمی دهید جدا شود؟