چراغ سبز برانکو/شاید رامین جای ساسان را بگیرد

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس پیرامون بازی هفته پنجم مقابل تراکتورسازی گفت: یک هفته تا این بازی زمان داریم و به غیر از ملی پوشان، تمام بازیکنان در تمرین حضور دارند که در بین آنها آقایان گولچ، درویشی و الوان‌زاده برنامه جداگانه داشتند. مصدومیت گولچ و درویشی جدی نیست اما آسیب‌دیدگی الوان‌زاده جدی‌تر است.

 

 

او با اشاره به جدایی ساسان انصاری و پایان قضیه رفتن گولچ اظهار کرد: سه روز پیش با ساسان صحبت کردم که او از من خواهش کرد که اگر می‌شود بخاطر مسائل شخصی از پرسپولیس برود و طبیعی است که در تیم ما رقابت زیادی وجود دارد و خود ساسان احساس کرد اگر شاید اینجا بازی به او نمی‌رسد و برود بهتر است؛ متاسفانه او بیشتر از این صبور نبود اما بازیکن حرفه‌ای و مسؤولیت‌پذیر است که فکر می‌کنم کمتر کسی مثل او باشد؛ او در تمرینات جدیت داشت ولی با این حال به تصمیمش احترام گذاشتم و موضع او را با اجازه جدایی‌اش محترم شمردم.

 

 

سرمربی پرسپولیس در خصوص جانشین ساسان انصاری و حضور رامین رضائیان اظهار کرد: رضائیان بازیکن پرسپولیس است؛ باشگاه اختلافی در کمیته انضباطی با او داشت که برنده شد؛ ساسان قطعا بخاطر رضائیان نرفته است ولی بازیکنی داریم که جای او را در لیست ما پر کند و شاید رضائیان آن بازیکن باشد.

 

 

برانکو در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بازیکنی از لیست پرسپولیس خارج می‌شود یا خیر، گفت: فعلا نه ولی هرگز نمی‌توان در این خصوص پیش‌بینی داشت.

 

او در خصوص عملکرد ملی پوشان پرسپولیس مقابل قطر ابراز کرد: در مورد بازیکنان خودم و دیگر نفرات تیم ملی صحبت نمی‌کنم؛ اگر یادتان باشد بعد از بازی‌های لیگ هم در مورد بازیکنی صحبت نکردم و نظری ندادم؛ این مسائل به سرمربی تیم ملی مرتبط است؛ برای من مهم آماده کردن بازیکن برای تیم ملی است.

 

 

سرمربی پرسپولیس پیرامون اختلافش با طاهری سرپرست این باشگاه که در یکی از روزنامه‌ها به آن اشاره شده است، گفت: شما هر روز من را می‌بینید؛ آیا اختلافی با آقای طاهری داشتم؟ شب گذشته خانه ایشان بودم.

 

 

برانکو با اشاره به مسابقه با تراکتورسازی یادآور شد: بازی سختی در تبریز در انتظارمان است و بازیکنان در تمرینات باید آماده این دیدار شوند.

 

 

او ادامه داد: بازیکنان باید نیمکت‌نشینی و رقابت را بپذیرند و همچنین اینکه بازیکنی بهتر از آنها خواهد آمد؛ هدف همین است که بازیکنی پول گرفته الزام نیست بازی کند؛ بازیکنان باید در پرسپولیس و تیم‌های بزرگ تمرین به تمرین خود را نشان دهد و روز به روز بهتر از قبل کار کنند؛ حالا باید بازیکنان فعلی هم خودی نشان دهند.

 

 

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: بازیکنان کار سختی دارند و همیشه زیر فشار هستند؛ خستگی، هوا، فشار بازی‌ها، هواداران و ... روی آنها است و با این وجود از کارشان رضایت دارم؛ طبیعی است گاهی اوقات عصبانیت به وجود می‌آید و این مسئله طبیعی است؛ گاهی اوقات خودمان می‌خواهیم خشن باشند، بزنند، محکم کار کنند یا حتی گاهی اوقات در حد معقول دعوا کنند!

 

 

برانکو که سابقه مربیگری در شاندونگ چین را دارد، در خصوص شناختش از فوتبال این کشور و بازی با ایران گفت: چین 100 درصد رقیب سختی خواهد بود؛ اگرچه در 10 سال اخیر تیم ملی آنها نتایج چشم‌گیری نداشت اما حالا باید ببینیم سه‌شنبه هفته جاری چه می‌شود.